انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فیلم های آموزش اندروید سایت آنکوکودر

فیلم های آموزش اندروید سایت آنکوکودر

#1
با توجه به اینکه سایت آنکوکودر آموزشهاش خوب هست اما قیمتش خیلی گران هست ،دوستانی که  این ویدئوها رو دارن امکانش هست که این ویدئو های خوب رو در جایی آپلود کنن تا منی که وضع مالیم به هیچ وجه خوب نیست استفاده کنن؟

پ.ن :
دوستان توجه داشته باشن که سایت آنکوکودر در سال 90 تاسیس شده و تا این تاریخ به اندازه کافی حتما سودشو کرده واسه همین فک نکنم واسشون خیلی هم بد بشه.
 
پاسخ

فیلم های آموزش اندروید سایت آنکوکودر

#2
(۱۳۹۳/۱۰/۰۲, ۰۳:۴۴ ب.ظ)'ebrahim_rayaneh' نوشته: با توجه به اینکه سایت آنکوکودر آموزشهاش خوب هست اما قیمتش خیلی گران هست ،دوستانی که  این ویدئوها رو دارن امکانش هست که این ویدئو های خوب رو در جایی آپلود کنن تا منی که وضع مالیم به هیچ وجه خوب نیست استفاده کنن؟

پ.ن :
دوستان توجه داشته باشن که سایت آنکوکودر در سال 90 تاسیس شده و تا این تاریخ به اندازه کافی حتما سودشو کرده واسه همین فک نکنم واسشون خیلی هم بد بشه.

 

سلام.
دوست عزیز، حقوق آن ویدئوها متعلق به موسس آن سایت (بهنام آقاجانی) است و هرکس که این کار رو انجام بده، باید جلوش گرفته بشه. 
بنده خودم که زمان زیادی رو صرف نوشتن آموزش های سایت کلیدستان کردم، می دونم که وقتی یک مدیر سایت، کپی محتوای خود را در سایت دیگری مشاهده می کند، چه حس بدی خواهد داشت.
هر چه سایت مورد نظر سود بیشتری به دست آورد، انگیزه بیشتری برای ساخت ویدئوهای جدیدتر خواهد بود، ویدئوهایی که می تواند وب فارسی را غنی تر کند.
شما می توانید از ویدئوهای وب سایت هایی مثل youtube.com استفاده کنید، یا بنده شنیدم که تعدادی آموزش رایگان در سایت های فارسی زبان نیز موجود است، بنابراین بد نیست که در سایر سایت ها نیز جستجو کنید. یا می توانید با دو سه نفر دیگر، شریکی اقدام به خرید کنید.
لینک سایت uncocoder (برای سایر دوستان لینک رو ذکر می کنم) :

http://uncocoder.com

---------------------

راستی اگر با دانلود ویدئو از سایت youtube.com مشکل دارید، بفرمایید تا کمکتون کنم (البته ویدئوهای آن اکثرا انگلیسی زبان هستند).

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط s.saeid ، MohammadN ، ebrahim_rayaneh ، شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان