انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فراخوانی فیلد ها از Sqllite و نمایش آنها دون یک ListView (در اندروید)

فراخوانی فیلد ها از Sqllite و نمایش آنها دون یک ListView (در اندروید)

#1
Lightbulb 
سلام  من یک دیتابیس دارم که یه سری فیلد Text  و مقادیر Bolean و عکس رو درون خودش ذخیره میکنه . 
حالا میخوام  تمام این فیلد ها رو بر اساس ID  انها درون یک لیست ویوو به نمایش بگذارم . 
نحوه query Sql رو بلدم  اما نحوه  لینک کردن اون رو به لیست ویوو سر در نیاوردم . 
پاسخ

فراخوانی فیلد ها از Sqllite و نمایش آنها دون یک ListView (در اندروید)

#2
سلام.
بهتر است که آموزش کاملی درباره ListView را بخوانید :

کلید شماره 843

ساختار ListView فوق را که متوجه شوید، می بینید که ابتدا ListView بر اساس یک آرایه (Array)(از جنس متن و با تعداد عناصری برابر تعداد item های مورد نظرمان برای ListView) ساخته می شود (هنگام تعیین adapter برای آن)، سپس در میان کدهای adapter ، اطلاعات مورد نظرمان را در هر item از ListView قرار می دهیم. حالا ممکنه حتی از آن آرایه هم در adapter استفاده نشود (فقط نقش تعیین تعداد item های ListView را داشته باشد و بعدا مقدار دیگری را جایگزین آن مقادیر کنیم) و هر کد دلخواه دیگری را می توانیم در adapter بنویسیم که مقادیر مورد نظرمان برای عنصرهای هر item را تعیین کنند.
خود بنده، معمولا برای ساخت یک ListView ، ابتدا قبل از شناسایی ListView ، تمامی اطلاعات مورد نیاز را در آرایه هایی ذخیره می کنم (از اینترنت یا پایگاه داده یا هر منبع دیگری) (به گونه ای آرایه ها را تعریف کنید که در method های مختلف بتوانیم به آنها دسترسی داشته باشیم). بعد که اطلاعات را به صورت کامل داشتم، ساخت ListView را شروع می کنم (بر اساس همان آرایه ها). اینگونه، ترکیب این دو بخش، شما را گیج نخواهد کرد. فقط ممکن است برای استخراج اطلاعات حجیم (مثل اطلاعات مربوط به عکس که در پایگاه داده ذخیره شده) ترجیح بدهید که اطلاعات در متغیری ذخیره نشود و مستقیما استفاده شود. این موارد، هم سلیقه ای است و هم بستگی به ساختار برنامه اندروید و اطلاعات دارد.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان