انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
وارد کردن برنامه اندروید به داخل اکلیپس

وارد کردن برنامه اندروید به داخل اکلیپس

#4
سلام.
بنده حدس می زنم که پروژه اندروید مورد نظر ناقص است، یعنی در واقع شاید یک پروژه اندروید نباشد و تنها توسعه دهنده تعدادی از فایل ها را برای استفاده سایر توسعه دهندگان قرار داده باشد (برنامه eclipse هم به اشتباه آن را به صورت یک پروژه اندروید تشخیص می دهد). راه حل هم این است که شما ابتدا در برنامه Eclipse ، یک پروژه اندروید دیگر بسازید (با همان نام پروژه و نام package). سپس آن را از لیست پروژه ها در برنامه clipse حذف کنید. به محل فایل های پروژه ای که ساخته اید بروید و فایل های مهم پروژه ای که با آن مشکل داشتید را در آن کپی کنید (مثلا فایل های java مربوط به Activity ها و کلاس ها (class) و فایل AndroidManifest.xml و ...).
سپس پروژه مورد نظر (همان پروژه اندروید جدید که ساخته اید) را به درون برنامه eclipse وارد (import) کنید. بعد از منوی Project ، گزینه Clean را انتخاب کرده، مراحل مربوط به Clean را طی کنید. 

-----------------------------

تکمیل پاسخ بر اساس تذکر دوستان :
همچنین اگر نام package تکراری باشد، این مشکل به وجود می آید (یک پروژه اندروید با همان نام package در Package Explorer موجود باشد). در این حالت، کافی است که پروژه اندروید که دارای همان نام package است را به طور موقت از Package Explorer حذف کنید یا اصلا نام package آن را تغییر بدهید.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: وارد کردن برنامه به داخل اکلیپس - توسط alidarbedar - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰, ۱۱:۲۶ ب.ظ
RE: وارد کردن برنامه به داخل اکلیپس - توسط s.saeid - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱, ۱۱:۲۷ ق.ظ
RE: وارد کردن برنامه اندروید به داخل اکلیپس - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱, ۰۱:۳۴ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان