انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کار با نرم افزار AIED برای ساخت برنامه های اندروید

کار با نرم افزار AIED برای ساخت برنامه های اندروید

#1
با سلام 
من با نرم افزار AIED که روی تبلتم نصب کردم کار میکنم من چون کامپیوتر ندارم باید از این طریق کارم را با برنامه نویسی اندروید انجام دهم. سوالم اینجاست که این نرم افزار هر چندبار  از طریق بازار اندروید من آنرا بروزرسانی میکنم الان نسخه جدیدش را نصب روی تیلتم نصب کردم اما مشکلی که در قسمت کدهای جاوا دارد این نرم افزار فقط دو تا از صفحاتی جاوا را میخواند یعنی اینکه هر صفحه ای که پوشه لایت ها درست میکنم بصورت .xml درست میشود اما وفتی که کد جاوای سومی صفحه یا فرم را کدنویسی میکنم اول ذخیره نمیشود ولی دو فرم که جاواش را مینویسم ذخیره میشوم اما سومی صفحه یا فرم را ذخیره نمی کند .
دومی مشکل اینکه وقتی ازبرنامه خارج میشوم وقت درقسمت کدهای جاوا 3 صفحه کدهایش را نوشتم دوباره برنامه را اجرا میکنم  کد جاوای سومی صفحه نیست  و هر باری که روی ذخیره کلید میکند میخواهد به گوگل پلی وصل شود و وقتی وصل میشود میبینم همان برنامه که نصب کردم میاید 
لطفا راهنمایم کنید اگر نرم افزاری مشابه همین نرم افزار را میدانید معرفی کنید تا من روی تبلتم نصب کنم  تا یک کامپیوتر برای کارم جور کنم  چون من خیلی علاقه به برنامه نویسی اندروید دارم لطفا کمکم کنید
باتشکر از زحماتتان
پاسخ

کار با نرم افزار AIED برای ساخت برنامه های اندروید

#2
سلام.
طی یک هفته آینده، بنده بررسی می کنم، اگر برنامه اندروید مناسبی برای برنامه نویسی اندروید پیدا کردم، در همین موضوع در مورد آن می نویسم.



 
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان