انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
وارد کردن متن طولانی فارسی در اکتیویتی برنامه اندروید

وارد کردن متن طولانی فارسی در اکتیویتی برنامه اندروید

#9
(۱۳۹۳/۰۷/۱۶, ۱۱:۰۷ ب.ظ)'kousha.nikkar' نوشته: جناب گلمکانی عزیز ممنون از این که بازم راهنمایی رو نوشتید    همه چیز درست و روبه راه هست ، این وسط یه مشکلی هست که خیـــــلی ها باید این براشون سوال باشه:
مشکل از این قرار هست که توی متن ، جاهایی که اینتر زده شده و باید ادامه متن به سطر بعدی منتقل شده باشه این اتفاق نمیفته وقتی که تستش میکنم کل متن پشت سر هم اجرا میشه، قضیه این چیه استاد؟؟؟؟ اینتر ها بسیار حیاتیه و خیلی بد میشه که اجرا نشن... راه حل چیه برامون؟؟؟
 


برای رفتن به خط جدید، از علامت های n\ استفاده کنید. این مورد در کلید زیر شرح داده شده است :

http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=240

در اکثر زبان های برنامه نویسی، فاصله ها (space) و جهش به خط بعد (enter) را تنها برابر یک فاصله (space) در نظر می گیرند و اگر اینگونه عمل نکنند، مشکلات بسیار زیادی برای برنامه نویس ها به وجود می آید، چون در غیر این صورت، باید مرتبا به فکر تنظیم فاصله ها (space) و جهش به خط بعد (enter) در میان کدهای خود باشند که واقعا می تواند عذاب آور باشد.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
RE: وارد کردن متن طولانی فارسی در اکتیویتی برنامه اندروید - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷, ۱۰:۲۵ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان