انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ارسال اطلاعات بین اکتیویتیها در برنامه اندروید

ارسال اطلاعات بین اکتیویتیها در برنامه اندروید

#4
بنابراین شما می خواهید که مثلا کل TextView های برنامه اندروید (یا اینکه تعداد زیادی از آنها)، دارای یک سری ویژگی باشند و مجبور نشوید که با ساخت هر TextView جدید، دوباره آن ویژگی ها را برای آن تعیین کنید.
برای راه حل، دو راهی که به ذهن من میرسه :

1- یک کلاس (class) بسازید که در ورودی خود، مثلا عنصر TextView را دریافت می کند و کدهای کلاس ( class ) هم به این صورت خواهد بود که یک سری ویژگی برای آن عنصر  TextView تعیین خواهد کرد.
بعد از ساخت این کلاس ( class )، درون هر Activity که  TextView دارید و می خواهید آن ویژگی ها را داشته باشد، یک شیء ( object ) از روی کلاس ( class ) بسازید و ویژگی های  TextView را توسط شیء ( class ) ساخته شده، تغییر بدهید.
برای دانستن اینکه چگونه یک کلاس ( class ) بسازید که یک ورودی داشته باشد و همچنین چگونه از روی آن یک شیء ( object ) بسازیم، کلید زیر را بخوانید :

http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=342

2- خود عنصر  TextView را توسعه (extend) بدهید و یک سری ویژگی جدید به آن اضافه کنید و از این به بعد، به جای نام  TextView ، باید نام عنصر توسعه یافته آن را در کدهای فایل xml بنویسید (در واقع یک عنصر جدید است که از توسعه  TextView ساخته می شود و از این به بعد، از آن استفاده می کنیم).
در این مورد، نگاهی به کلید زیر بیندازید که در آن، عنصر ImageView توسعه داده شده است تا یک عنصر جدید با ویژگی های جدید ساخته شود :

http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=2409

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پیام‌های این موضوع
RE: ارسال اطلاعات بین اکتیویتیها - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵, ۰۵:۵۲ ب.ظ
RE: ارسال اطلاعات بین اکتیویتیها - توسط amircrdsa7 - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵, ۰۹:۱۰ ب.ظ
RE: ارسال اطلاعات بین اکتیویتیها در برنامه اندروید - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶, ۰۱:۵۹ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان