انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ایجاد چندین صفحه با استفاده از چند اکتیویتی

ایجاد چندین صفحه با استفاده از چند اکتیویتی

#1
سلام من دارم نرم افزاری میسازم که صفحات زیادی داره چطور میتونم این صفحات رو مثلا در 2 اکتیویتی نشون بدم شنیدم میشه یک منبع مناسب یا توضیح کامل لطفا ارایه بدین تشکر
پاسخ

ایجاد چندین صفحه با استفاده از چند اکتیویتی

#2
سلام.
بستگی دارد منظورتان از ((صفحه)) دقیقا چه باشد. یعنی فقط متن باشند یا اینکه ترکیبی از متن و عکس و یا موارد دیگر.
مثلا اگر تنها متن باشند، شما می توانید تعدادی TextView را بر اساس تعداد متن هایتان، به لایه گرافیکی متناظر با Activity اضافه کنید. برای این منظور، کلید زیر را بخوانید :

http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=324

همچنین با استفاده از آموزش فوق، امکان افزودن عنصرهایی مثل ImageView به لایه گرافیکی نیز می باشد (عکس ها را هم می توانید نمایش بدهید).
در واقع، چون در این موارد، تعداد متن ها و عکس ها ممکن است زیاد و همچنین، متغیر باشد، دیگر نمی توان همه آنها را در فایل xml مربوط به لایه گرافیکی تعریف کرد، بلکه افزودن آنها با کدنویسی، راحت تر است. البته مواردی مثل نوشتن مباحث به صورت فایل HTML نیز می تواند برای ترکیب متن و عکس به کار رود و کار را ساده تر کند.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط zanyyy ، شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان