انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مراقبت آپ تایم در شرکت های وب هاستینگ

مراقبت آپ تایم در شرکت های وب هاستینگ

#1
  
اکثر اوقات ، مردم به آپ تام وب هاستینگ جدا از ویژگی های دیگر مانند پهنای باند و فضای ذخیره سازی نگاه می کنند . شرکت های مختلف وب هاستینگ تضمینی که می توانند به مشتریان خود بدهند بستگی به نوع و کیفیت آپ تایم که  آنها قادر به ارائه دادن آن میباشند است.
به منظور به دست آوردن درک بهتر از انجه آپ تایم در وب هاستینگ گفته می شود ، ممکن آن را به عنوان اندازه گیری زمان سرور،  و مدت اجرای آن تعریف نمود. این بدین معناست که شما باید شرکت وب هاستینگی را انتخاب کنید که بالاترین آپ تایم را برای شما فراهم کند. آپ تایمی که شرکت های هاستینگ ارائه می دهند باید به شدت در نظر گرفته شود ، چون این تاثیر مستقیم بر روی وب سایت شما ، و همچنین بر قدرت بازدید کنندگان در هنگام بازدید از وب سایت شما دارد . بسیاری از شرکت های وب هاستینگ غیر فعالی سرور آنها فقط 2 دقیقه در روز میباشد و این یعنی آپ تایم 99.9% را ارائه می دهند. با این نوع آپ تایم شما مطمئن می شوید که سایت شما را در تمام مدت روز توسط هر کسی می تواند در دسترس باشد.
چند دلیل وجود دارد که باعث پایین آمدن سرور شرکت های وب هاست می شود . ممکن است این پایین آمدن سرور به صورت برنامه ریزی شده باشد که برای بروز رسانی سرور وب هاستینگ یا ارتقای سرور ، یا ممکن است پایین آمدن سرور نیمه برنامه ریزی شده که در آن شرکت وب هاستینگ قادر به پیدا کردن یک نقص در امنیت سرور و این که سرور نیاز به ریبوت شدن داشته باشد ، و بدترین نوع غیر فعال بودن سرور به طور ناخواسته باشد و آن هم یا به علت این که سرور وب هاستینگ بیش از حد خود بر آن لود شده باشد و یا ممکن است یک برنامه در یکی از وب سایت ها به کار گرفته شده باشد که به عنوان مخرب محسوب می شود و یا ممکن است نرم افزاری و حتی سخت افزار باشد.
با استفاده از نوع بسیار کارامد فن آوری که در حال حاظر برای ما مهیا میباشد ، نظارت و مراقبت آپ تایم در هر زمان از روز امروزه برای ما امکان پذیر میباشد . شرکت های هاست می توانند با تخصیص گروهی از مردم به منظور نظارات و مراقبت از سرور ، باعث اطمینان مشتریان از هر نوع عدم غیر فعال بودن سرور شوند. این شرکت های هاستینگ همچنین با استفاده مناسب از سرور ها ، می توانند برای مشتریان صرفه جویی در هزینه را فراهم کنند.
آدرس:
 شرکت های وب هاستینگ
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان