انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اسپینر

اسپینر

#1
سلام. دوستان من میخوام از طریق آیتم های یک اسپینر اطلاعاتی درون یک گرید ویو یا لیست سفارشی نشون بدم. یعنی با کلیک روی هر آیتم از اسپینر لیستی از اطلاعات مربوط به همون آیتم رو نشون بده. ممنون میشم اگر کمک کنید.
با تشکر
پاسخ

اسپینر

#2
سلام.
Activity اول شما شامل اسپینر خواهد بود و  Activity دوم، شامل GridView یا ListView خواهد بود (هر کدام که مد نظرتان است). تنها مسئله این است که چگونه اطلاعات را از Activity اول به Activity دوم ارسال کنیم. در این زمینه، نگاهی به کلید زیر بیندازید :

http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=236

شما می توانید اطلاعاتی مثل یک شماره، یک نام و ... را به Activity دوم ارسال کنید تا نمایش داده شود. همچنین اگر برای هر item ، یک عکس باید نمایش داده شود، شما شماره پسوند عکس را به Activity دوم ارسال می کنید و سپس بر اساس آن شماره، عکس مورد نظر از پوشه های drawable فراخوانی شده و نمایش داده می شود. منظورم اینه که نام عکس ها می تواند به صورت زیر باشد :

کد:
myImage_1.png
myImage_2.png
myImage_3.png
.
.
.
myImage_50.png

اگر از GridView استفاده کردید، حتما نتیجه را در چند گوشی با صفحه نمایش های با اندازه متفاوت، امتحان کنید، زیرا  GridView جزء مواردی است که باید از این نظر چک شود.

در ضمن، در این زمینه (البته برای حالتی که Activity اول به صورت ListView باشد)، قبلا یک کلید نوشته شده است که فکر کنم دیدن آن، کمکتان کند :

http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=843

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان