انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بانگ اطلاعاتی

بانگ اطلاعاتی

#1
با سلام
من دریك فرم یك دكمه و دو عدد textbox ایجاد كردم و می خواهم نام و فامیل در بانگ ذخیره بشود اینطور كه وقتی روی دكمه ذخیره كلیک می كنم ایجاد بشود و بانگ اطلاعاتی اش را بوسیله یك نرم افزار درست و ایجاد كردم درون برنامه كدنویسی ایجاد نیست با یك برنامه دیگر ایجاد كردم حالا می خواهم این اطلاعات را ذخیره كنم درون این بانگ اطلاعاتیم، شما می توانید كمكم كنید در كدنویسی اش ؟
پاسخ

بانگ اطلاعاتی

#2
سلام. 
دقت داشته باشید که باید از EditText برای دریافت متن از کاربر، استفاده کنید. در کلید زیر، چگونگی دریافت متن از کاربر، توسط یک EditText ، شرح داده شده است :

http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=265

شما از چه نرم افزاری برای ساخت پایگاه داده (SQLite Database) استفاده کرده اید ؟
 
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ

بانگ اطلاعاتی

#3
معمولا با استفاده از نرم افزار [font][/font] پایگاه داده رو می سازن
جای یک کلید که آموزش این نرم افزار رو بده تو مباحث آموزشی خالی هستش، همچنین یک کلید که کلاً عملیات خواندن، نوشتن، ویرایش و حذف رو از یک پایگاه داده آماده که از قبل و بدون کدنویسی ساخته شده، یاد بده؛ خیلی خالیه.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان