انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نحوه حذف فایلی که در اثر قطع شدن اینترنت ، ناقص دانلود شده !

نحوه حذف فایلی که در اثر قطع شدن اینترنت ، ناقص دانلود شده !

#2
سلام.
برای دانلود فایل از اینترنت، معمولا از try و catch استفاده می شود و بنابراین تعدادی Exception تعریف می کنیم، پس شما می توانید تعیین کنید که در صورت به وقوع پیوستن هر یک از آن Exception ها، فایل مورد نظر (در صورت وجود)، حذف شود. 
علاوه بر این، شما می توانید کدهایی بنویسید که بتوانید دو حالت ((دانلود کامل)) و ((دانلود ناقص)) را از هم تشخیص بدهید، این رو به این دلیل میگم که اصلا فرض کنید حالتی پیش بیاد که حتی به اجرای Exception ها هم نرسیم (مثلا بستن اجباری برنامه اندروید توسط خود کاربر، تمام شدن باتری، درآوردن ناگهانی باتری، ضربه خوردن گوشی و از این جور اتفاقات عجیب !). به نظرم برای تشخیص می توان که حجم فایل را هم چک کرد، مثلا فایلتون بر روی سرور اینترنتی دارای حجم 3.1 مگابایت هست، پس چک کنیم که فایل موجود در مسیر مورد نظرمان، دارای همین حجم  باشد، اگر کمتر بود باید حذف شده و دوباره دانلود شود.

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط moralschool


پیام‌های این موضوع
RE: نحوه حذف فایلی که در اثر قطع شدن اینترنت ، ناقص دانلود شده ! - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵, ۱۲:۲۴ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان