انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 3 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پیغام unfortunately has stoped

پیغام unfortunately has stoped

#1
سلام.
من داره یک پروژه میسازم در کد نویسی هیچ مشکلی نداره ولی وقتی دارم پروژه رو تست میکنم پیغام unfortunalety .......has stoped میده. تمام اکتیویتی هام عکس دارن. در اکتیویتی اول پنج تا دکمه هست که فقط دکمه ی اول باز میشه بقیه دکمه ها تا روشون کلیک میکنی این پیغامو میده. ولی عکسا که پاک کردی باز میشه. علت این مشکل چیه؟
پاسخ

پیغام unfortunately has stoped

#2
سلام.
این مورد رو به اصطلاح force close می گویند. در واقع، زمانی که کاربر بر روی گوشی، برنامه اندروید را اجرا می کند و بعد، برنامه اندروید با یک مشکل (خطا) روبرو می شود و برنامه، به اجبار بسته می شود، این پیام نمایش داده خواهد شد.
وقتی ما یک برنامه اندروید می نویسیم، میشه گفت که با دو نوع خطا روبرو هستیم، یکی خطاهایی که خود برنامه eclipse ، به ما درباره آنها هشدار می دهد (با علامت قرمز در خط مربوط به خطا) و اجازه نمی دهد که فایل apk از پروژه اندروید بسازیم (تا زمانی که خطا را برطرف کنیم) و نوع دوم خطا ها هم خطاهایی می باشد که برنامه eclipse نمی تواند آنها را تشخیص بدهد یا به علت ناسازگاری برنامه اندروید با آن گوشی می باشد.
بنابراین شما باید ببینید که کدام بخش از برنامه شما، مشکل دارد.
من قبلا یک کلید در مورد خطایابی با گوشی اندروید واقعی نوشته ام :

http://www.kelidestan.com/keys/keys.php?key=813

البته اگر کدها خیلی پیچیده نباشه، به طور معمولی هم می توانید علت خطا را بیابید.
بد نیست در مورد نوع اول خطاها که با علامت قرمز مشخص می شوند نیز کلید زیر را بخوانید (چون دو نوع خطا را شرح دادم، گفتم بهتره کلید مربوط به آن را هم اینجا قرار بدهم) :

http://www.kelidestan.com/android/android-62.php

bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط zanyyy ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان