انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دانلود و اشتراک فایل صوتی در برنامه اندروید

دانلود و اشتراک فایل صوتی در برنامه اندروید

#4
بنده استاد نیستم، بیشتر هم کلاسی می باشم زیرا همانند شما در حال یادگیری هستم. 
مبحث زیر را در مورد به اشتراک گذاری (share) عکس ، با استفاده از Intent ، نوشتم :

http://www.kelidestan.com/android/android-157.php

در آن، ابتدا عکس در حافظه خارجی (Extarnal Storage) ذخیره می شود و سپس با استفاده از Intent ، آن را به اشتراک می گذاریم (قسمت دوم این مبحث به درد شما می خورد). دقت کنید که خط زیر از کدها، نوع فایل به اشتراک گذاری را تعیین می کند :

کد:
intent.setType("image/jpeg");

که شما باید آن را به کد مناسب برای فایل های صوتی تغییر بدهید.

*******************************

در آن مبحثی که برای دانلود فایل از اینترنت معرفی کردم، یک فایل apk را دانلود می کردیم و بنابراین تنها دانلود فایل از اینترنت را آموزش می دهد (نه اجرای فایل).
شما ابتدا باید با کدنویسی، یک فولدر در حافظه خارجی ( Extarnal Storage ) بسازید، برای این منظور، مبحث زیر را بخوانید :

http://www.kelidestan.com/android/android-80.php

این فولدر، مخصوص فایل های برنامه اندروید شما خواهد بود. همچنین، نام های مشخصی برای فایل های صوتی خود در نظر بگیرید، مثلا myFile-1.mp3 تا myFile-100.mp3 ، بنابراین بعدا با کدنویسی، به راحتی می توانید چک کنید که آیا یک فایل مشخص، قبلا در آن فولدر قرار داده شده یا خیر (دانلود شده است یا خیر).
بنابراین در ابتدای کدها، چک می کنید که فایل وجود دارد یا خیر، اگر وجود نداشت، دکمه دانلود باید فعال باشد و اگر وجود داشت، باید گزینه های پخش و توقف فعال باشد، که در مورد آنها، مباحثی را در ارسال قبل، معرفی کردم.
در مورد دسترسی به فایل های موجود در حافظه خارجی (External Storage)، نگاهی به مبحث زیر بیندازید که در مورد اجرای یک فایل apk موجود در حافظه خارجی می باشد :

http://www.kelidestan.com/android/android-110.php

از این مبحث، می توانید چگونگی آدرس دهی فایل های موجود در حفظه خارجی را یاد بگیرید. علاوه بر این، مبحاث دیگری نیز که در رابطه با دسترسی به حافظه خارجی (Extarnal Storage) می باشد، در سایت کلیدستان موجود است.
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط moralschool


پیام‌های این موضوع
RE: دانلود و اشتراک فایل صوتی در برنامه اندروید - توسط admin - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵, ۱۰:۳۶ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان