انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 4 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایش تصادفی متن در اندروید

نمایش تصادفی متن در اندروید

#1
سلام دوستان

چطوری میتونم با استفاده از یک دکمه از بین چند متغییر در که در Strings تعریف شده  یکی از اونا رو به صورت تصادفی به نمایش در بیارم؟
پاسخ

نمایش تصادفی متن در اندروید

#2
سلام.
در مورد تولید اعداد تصادفی توسط کدهای java ، مبحث زیر را بخوانید (برنامه اندروید بر اساس کدنویسی java می باشد) :

http://www.kelidestan.com/java/java-7.php

مبحث بالا، نحوه تولید عدد تصادفی را شرح می دهد، حالا باید از آن استفاده کنیم. فکر می کنم منظورتون این بود که چند رشته (string) داریم و می خواهیم که یکی را به صورت تصادفی انتخاب کنیم. رشته ها درون فایل strings.xml تعریف می شوند. فرض کنید که می خواهید 10 رشته داشته باشید، باید نام هایی را به آنها اختصاص دهید که تنها در یک عدد خاص، با هم تفاوت داشته باشند. مثلا نام های  text_1 و  text_2 و  text_3 و .... و  text_10 مناسب است. بنابراین شما یک عدد تصادفی بین 1 تا 10 تولید می کنید و سپس نام رشته را بر اساس آن عدد تصادفی می سازید و سپس آن رشته را از فایل  strings.xml فراخوانی می کنید. سپس آن را می توانید در یک TextView نمایش بدهید و یا عملیات های خاصی را روی آن اجرا نمایید.
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان