انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کی از ' ' و کی از " " و کی هیچ کدام

کی از ' ' و کی از " " و کی هیچ کدام

#1
Question 
با سلام
در کد های html چه موقع کاراکتر '  '  قرار میدهیم و چه موقع   "   " و چه موقع هیچ کدوم رو

به سه کد زیر توجه شود

کد:
background-image:url('آدرس عکس با نام و پسوند')

vertical-align:middle

<image src="آدرس عکس با نام و پسوند">
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم Heart
تو میکروکنترلرها امری بود در خدمتیم Blush
پاسخ

کی از ' ' و کی از " " و کی هیچ کدام

#2
در مورد تفاوت بین علامت ' (علامت single quotes) و علامت " (علامت double-quotes) ، اول باید ببینیم که با چه زبانی کدهای صفحات سایت را نوشته ایم. مثلا فرض کنید که از HTML و PHP استفاده می کنیم. در مورد PHP ، یک تفاوت خیلی مهم دارند که آن را در مبحث زیر شرح داده ایم :

http://www.kelidestan.com/php-education/php-95.php

در مورد HTML ، اگر بخواهیم هنگام تعریف مشخصه ها (attributes)، بین این دو علامت، یکی را انتخاب کنیم، تفاوتی در عملکرد آنها وجود ندارد و هر دو نتیجه یکسانی دارند، ولی هنگامی که از یک علامت، درون علامت دیگر استفاده نماییم، حالت های مختلفی به وجود می آید که بر حسب تجربه باید با آنها برخورد کرده و ببینید که روش درست به کار بردن آنها با هم، به چه صورت می باشد (اگر فعلا تنها کد HTML می نویسید، می توانید همه را به صورت " به کار ببرید).
مثلا من از PHP و HTML به طور همزمان استفاده می کنم و همین باعث می شود که حالت های مختلفی برای کاربرد علامت های  " و ' به وجود بیاید که هر شخصی، به مرور که کدهای بیشتری بنویسد، بهتر قواعد آنها را متوجه خواهد شد (یکی دو تا حالت نیست که بتونم براتون توضیح بدم).  
 
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان