انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خطا در برنامه نویسی اندروید

خطا در برنامه نویسی اندروید

#1
سلام 
مشکل من در برنامه نویسی اندروید می باشد که بر اساس مثال خودتون به آدرس زیر هست :  

http://www.kelidestan.com/android/android-14.php

شکل زیر خطای من هست، لطفا راهنمایی کنید.

   
پاسخ

خطا در برنامه نویسی اندروید

#2
سلام.
چک کنید که نام فایل xml متناظر با منوی در نظر گرفته شده برای این activity ، حتما برابر با activity1 باشد. شاید مشکل از تفاوت نام باشه. یعنی باید فایل با نام activity1.xml در پوشه menu در پروژه اندروید، موجود باشد. اگر نبود، ببینید که نام فایل موجود در آن پوشه چیست و همان نام را به جای آن، در کدها بنویسید.
این چند خط از کدها، مربوط به منو (menu) است و حتی می توانید آن را حذف کنید. البته نیازی نیست و بهتره که فعلا نام را تغییر بدهید.
اگر از این مشکل نبود، همان طور که مشاهده می کنید، در کنار خطی که در آن خطا داده شده، یک علامت قرمز رنگ وجود دارد که نشان دهنده خطا است. شما موستان را بر روی آن ببرید و ببینید که چه متنی را نمایش می دهد (می نویسد که خطا مربوط به چیست). متن نمایش داده شده را اینجا بنویسید تا بررسی کنم.
 
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان