انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ارتباط مابین دو تولباکس در متلب

ارتباط مابین دو تولباکس در متلب

#1
با سلام به دوستان
آیا می توان از خروجی یا اطلاعات موجود در یک تولباکس بعنوان ورودی در تولباکس دیگر استفاده کرد برای مثال قوانین فازی تعریف شده در تولباکس فازی رو به عنوان ورودی تولباکس درخت تصمیم استفاده کرد؟
اگر راهنمایی فرمایید خیلی ممنون خواهم شد.
با تشکر
 
پاسخ

ارتباط مابین دو تولباکس در متلب

#2
سلام.
وقتی شما از یک تولباکس (toolbox) در متلب استفاده می کنید، در واقع آن تولباکس یک رابط گرافیکی است که باعث می شود راحتتر دستورات مورد نظر خود را اجرا کنید. بنابراین در پشت اجرای هر تولباکس، یک سری دستورات وجود دارد. شما می توانید همان دستورات را در یک m-file بنویسید و همان نتیجه را بگیرید. پس باید ببینید که دستورات مربوط به آن تولباکس ها چگونه است و سپس بین ورودی و خروجی آنها، ارتباط برقرار کنید. حتی امکان دارد  بتوانید خروجی تولباکس اول را به صورت بردار ذخیره کنید و سپس به ورودی تولباکس دوم بدهید و حتی نیازی به درک دستورات آن تولباکس ها نباشد (بستگی به نوع ورودی و خروجی تولباکس ها دارد). اما به هر حال، شناسایی دستورات هر تولباکس، به عنوان آخرین راه، برای شما وجود دارد.

 
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان