انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 3 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
لذت تایپ کردن با نرم افزار Home Typist

لذت تایپ کردن با نرم افزار Home Typist

#1
سلام.
امروز قصد دارم یک نرم افزار خیلی مفید رو براتون بگذارم تا از این به بعد، از تایپ کردن لذت ببرید. اسم این نرم افزار، Home Typist می باشد.
این نرم افزار، به هر کلید keyboard یک صدا اختصاص می دهد تا وقتی شما در حال تایپ کردن هستید، با شنیدن این صداها دیگر خسته نشوید.
نکته مهم دیگر اینکه این نرم افزار مجانی هست و بنابراین نگران اتمام زمان کارکرد آن نیستید (نرم افزارهای مشابه همگی زمان دار هستند).
خوب ابتدا فایل نصب را دانلود کرده و آن را نصب کنید. برنامه را اجرا کنید و به صداهای ایجاد شده گوش کنید، من خودم صدای کلاسیک دستگاه های تایپ قدیمی رو دوست دارم به خاطر همین فایل های اون رو پیدا کردم و در این نرم افزار قرار دادم، برای اینکه شما هم همین صدا را داشته باشید، فایل های صدای پیوست شده را دانلود کرده و سپس به محل نصب این نرم افزار بروید و در پوشه Default، این فایل ها را جایگزین فایل های قبلی بکنید. برنامه را بسته و دوباره اجرا کنید تا صدای جدید را بشنوید.
اکنون از صدای تایپ کردن نوشته های خود، لذت ببرید !


فایل‌های پیوست

دانلود Home Typist.zip

نام فایل Home Typist.zip
نوع فایل .zip
دفعات دانلود 234
اندازه 311.77 KB
ارسال کننده فایل admin

دانلود sounds.zip

نام فایل sounds.zip
نوع فایل .zip
دفعات دانلود 241
اندازه 39.81 KB
ارسال کننده فایل admin
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ali ، 4i469x ، شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان