انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 1 رای - 4 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای بدن سازی از داروهای کمکی استفاده کنیم یا نه ؟

برای بدن سازی از داروهای کمکی استفاده کنیم یا نه ؟

#1
دلیل اصلی بدن سازی، قوی تر شدن بدن و داشتن بدنی سالم برای بهتر زندگی کردن است، اما گاهی اوقات این هدف اصلی فراموش می شود و به جای آن، کسب رنبه در مسابقات و یا به دست آوردن به اصطلاح محبوبیت در نزد مردم و دوستان، باعث می شود که یک بدن ساز، بدون مطالعه و آگاهی، به سراغ داروهای تقویتی برود.
یعنی آنچه باید خود موجب سلامت بدن فرد شود، تبدیل به عاملی برای از دست دادن سلامتی فرد می شود. هر آنچه توسط شما خورده شود، بر روی بدنتان تاثیر می گذارد و این تاثیر می تواند سلامتی جسمی و یا حتی روحی شما را مختل کند.
بهترین مشاوران در این زمینه، پزشکان می باشند که مسلما بر حسب تجربه و همچنین با مطالعه منابع علمی روز، می توانند به شما هشدار بدهند که پس از مصرف داروهای کمکی، چه عواقبی در انتظار بدن و سلامت شما می باشد.
هیچگاه از فردی که خود فروشنده داروهای کمکی برای بدن سازی است مشورت نگیرید (حتی اگر پزشک باشد)، دلیل آن هم ساده است، زیرا وی از طریق فروش آن مواد کمکی، کسب درآمد می کند و بنابراین ممکن است برخی از حقایق را به شما نگوید.
هیچ چیز با ارزش تر از سلامتی نیست. اگر مشهورترین انسان روی زمین باشید، اما یک مشکل جسمانی داشته باشید، حاضرید تمام آن شهرت را بدهید تا سلامتی خود را دوباره به دست آورید، پس سلامتی خود را فدای توهمی به اسم شهرت نکنید.
بدن سازی خوب است و برای سلامتی مفید می باشد، اما به شکل طبیعی، نه با فشارهای شدید بر روی بدن یا با مصرف داروهای کمکی خطرناک (بدون تجویز پزشک).

نوشته شده توسط مدیر کل سایت کایدستان
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ

برای بدن سازی از داروهای کمکی استفاده کنیم یا نه ؟

#2
ما که داداشمون رفت بدن سازی و از این کوفتی ها مصرف کرد
.
.
.
.
.
الان هم مریض شده و سالی سه 4 مرتبه میبریمش بیمارستان برا بصتری ( بستری-بثتری-بثطری-بسطری-بصتری  )
.
.
.
.
دیگه کار هم نمیتونه بکنه
.
.
.
تا آخر عمرش باید قرص مصرف کنه.
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم Heart
تو میکروکنترلرها امری بود در خدمتیم Blush
پاسخ
 سپاس شده توسط admin

برای بدن سازی از داروهای کمکی استفاده کنیم یا نه ؟

#3
دوستم ریزش مو گرفت شدید برای خانوما اصلا خوب نیست
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان