انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی نرم افزارهای شبیه سازی مدارها

معرفی نرم افزارهای شبیه سازی مدارها

#1
نرم افزار Electronics Workbench :
این نرم افزار برای شبیه سازی مدارهای الکتریکی و الکترونیکی بکار می رود. ویژگی مهم این نرم افزار سادگی استفاده از آن است. همچنین تا حد امکان خروجی شبیه سازی ها در این نرم افزار ملموس است. به این معنا که با وجود امکان تهیه نمودارهای پیچیده از خروجی ها، می توان نتیجه شبیه سازی را به صورتی که در دنیای خارج می بینیم هم نمایش داد. برای مثال در صورت وارد شدن ولتاژ اضافی به یک لامپ، لامپ می سوزد و نرم افزار قطع شدن سیم پیچ داخل لامپ را نمایش می دهد. چنین ویژگی هایی را در نرم افزارهای مشابه کمتر می توان یافت. در عین حال این نرم افزار دارای مجموعه ای غنی از عناصر نیم هادی شامل انواع دیودها، ترانزیستورها و آی سی ها است و با استفاده از آن می توان مدارهای پیچیده و کاربردی را نیز شبیه سازی نمود.

منبع :
http://baladorstudents.blogfa.com/post-157.aspx
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ

معرفی نرم افزارهای شبیه سازی مدارها

#2
دو تا نرم افزار معروف زیر هم هست----از این دو تا معروف تر و قوی تر پیدا کرید لطفا اعلام کنید

پروتئوســـــــــــــــ   و   اورکـــــــــــــــد

برا بحث آموزش هم تو اینترنت پر از کتاب رایگان هست ولی من خودم از آموزشهای بهکامان که تو بازار هست و قیمتش هر کدام حدود7 هزار تومان (چیه چپ چپ نگاه میکنی قیمتش زیاده!!!!!!! به نظرم ارزشش رو داره--البته این نظر من هستش) هستش استفاده میکنم.

سایتش:                    

کد:
www.behkaman.com
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم Heart
تو میکروکنترلرها امری بود در خدمتیم Blush
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان