انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 3 رای - 2 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعقیب هدف در تصاویر پشت سر هم

تعقیب هدف در تصاویر پشت سر هم

#2
سلام .
با تشکر از لطف شما . به امید خدا ، سعی می شود که مطالب سایت کلیدستان روز به روز بهتر شود .
در مورد تشخیص هدف در تصویر ، مطالب وسیع و زیادی وجود دارد . توصیه من این است که اگر می خواهید به صورت حرفه ای در این زمینه کار کنید و برایتان اهمیت زیادی دارد ، به سراغ یک مقاله خوب در این زمینه بروید که الگوریتم شناسایی را به طور کامل شرح داده باشد .
روش ها و فرمول بندی ها زیاد است و اینکه بخواهید کدام را انتخاب کنید به این بستگی دارد که تا چه حد سیستم مورد نظرتان پیچیده باشد .
اگر در مورد کدنویسی به مشکلی برخورد کردید می توانید در اینجا مطرح کنید اما برای ارائه الگوریتم شناسایی ، گاهی اوقات ((راهنمایی کردن)) می تواند تبدیل به ((گمراه کردن)) شود و من خودم این تجربه را دارم که فردی در زمینه ای راهنماییم کرد و پس از کدنویسی فراوان متوجه شدم که الگوریتم شناسایی وی برای مسئله های دیگر خوب است اما برای مسئله من جواب نمی دهد . در واقع این ها همه تجربه است . بنابراین توصیه می کنم که خودتان الگوریتم شناسایی را در میان مقالات مختلف انتخاب کنید .
bookbook 
لطفا برای درج کد، از دکمه مخصوص درج کد در ادیتور انجمن استفاده کنید.
در مورد برنامه نویسی، مدیران تنها راهنمایی می کنند و نوشتن برنامه نهایی، به عهده کاربران می باشد (اینجا محلی برای یادگیری است، نه سفارش کدنویسی).
کاربران باید ابتدا خود به خطایابی برنامه بپردازند، نه اینکه به محض دیدن خطا، کدها را در انجمن، copy و paste کرده و از مدیران انتظار بررسی داشته باشند.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
تعقیب هدف در تصاویر پشت سر هم - توسط yas - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸, ۱۲:۱۳ ب.ظ
RE: سوال - توسط admin - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹, ۰۲:۰۴ ب.ظ
RE: سوال - توسط yas - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶, ۰۱:۵۵ ب.ظ
RE: سوال - توسط admin - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷, ۰۱:۵۳ ب.ظ

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان