انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فروش انواع دستگاه شیرینگ پک (دستی، کابینی، اتوماتیک)

فروش انواع دستگاه شیرینگ پک (دستی، کابینی، اتوماتیک)

#1
دستگاه شیرینک پک که دستگاه شیرینگ پک نیز نامیده می شود، مناسب جهت پک کردن انواع جعبه و کارتن (شیرینی، شکلات، چای، محصولات آرایشی و بهداشتی، دارو و غیره) کتاب و مجلات، بسته بندی ظروف یکبار مصرف، مواد غذایی، قطعات خودرو، محصولات صنعتی و غیره می باشد.
این دستگاه محصولات را به صورت تک عددی و یا چند عددی به وسیله نایلون شیرینک، برای منظورهای حفاظتی و بهداشتی، سهولت حمل و نقل برای تولید کنندگان، افزایش نفوذ ناپذیری و ماندگاری بهتر محصولات برای مصارف داخلی جهت عرضه به فروشگاه ها و یا صادرات محصولات بسته بندی می نماید. این دستگاه معمولا در پایان خط تولید و بسته بندی محصولات، برای پک کردن بسته های پر شده از مواد مورد نظر جهت زیبایی و محافظت هر چه بیشتر و تمام تر از محصولات و آماده نمودن آنها جهت ورود به بازار مصرفی با نایلون شیرینک مورد استفاده قرار می گیرد.
[عکس: 6789_o5tg.jpg]
اگر قصد خرید دستگاه شیرینگ را دارید، باید در این مورد بگوییم، که گروه صنعتی شیرزاد ماشین البرز این دستگاه را در مدل های مختلف به صورت دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک، تونلی، گاز سوز، کابینی، دوگانه سوز و... طراحی و تولید می کند، تا شما بتوانید با توجه به بودجه ی در نظر گرفته شده برای خرید مدل مناسب را با توجه به کسب و کار خود انتخاب کنید. یکی از ملاک ها برای خرید قیمت دستگاه شیرینگ می باشد. برای این که بتوانید از قیمت تقریبی هر یک از محصولات این مجموعه اطلاع پیدا کنید، با ما همراه باشید، تا در ادامه به معرفی انواع دستگاه شیرینگ شیرزاد بپردازیم.
توجه: قیمت تمام محصولات به صورت تقریبی بیان شده است. برای استعلام قیمت هر یک از محصولات با کارشناسان شیرزاد ماشین البرز تماس بگیرید.
  • 09121167683
  • 02645310199
دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک
دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک گزینه ی مناسبی برای انتخاب در کارخانه های صنعتی می باشد. شما می توانید از این دستگاه برای بسته بندی محصولات مختلفی که ابعاد مختلفی دارند، استفاده کنید. محل قرارگیری این شیرینگ در انتهای خطوط تولید می باشد، و باید به صورت مداوم روشن باشند، و محصولات را بسته بندی کنند. با توجه به این که اساس کار این شیرینک کوره آن می باشد، و باید یک فن خنک کننده در دستگاه قرار داده شود، تا از داغ شدن دستگاه جلوگیری شود.
دستگاه شیرینک پک تمام اتوماتیک 
[عکس: 2809e9908e5a4a33bcedd5833a83b03f.jpg]
شیرینگ بسته بندی تمام اتوماتیک مناسب برای بسته بندی انواع بطری (بطری های نوشیدنی و آب معدنی) می باشد. این شیرینگ می تواند بطری های 1.5 لیتری و 250 سی سی را بسته بندی کند. در مورد عملکرد این دستگاه هم باید بگوییم، که بطری ها وارد دستگاه شده و بعد از آن به صورت 6 تایی وارد محفظه ای برای بسته بندی می شوند. بعد از به پایان رسیدن این مراحل باید بطری ها را در پلاستیک های فشرده و مخصوص قرار داده و بعد از پرس کردن با حرارت از پیش تنظیم شده، تحویل قسمت توزیع می دهد.
دستگاه لیبل شیرینگ
کاربرد لیبل شیرینگ همان طور که از نام این محصول پیداست، مناسب برای نصب لیبل بر روی بخش های مختلف و درب ظروف می باشد، تا با نصب لیبل بتوانند کمک کنند، تا محصول از نظر شکل ظاهری زیبا و شیک باشد. در مورد کاربرد این دستگاه باید بگوییم، که در صنایع مختلف اعم از صنایع غذایی، نوشیدنی، آرایشی و بهداشتی، شیمیایی و دارویی قابلیت استفاده را دارند. جنس لیبل هایی انتخاب شده از جنس پی وی سی، ضد آب و مخصوص می باشد، و در برابر گرد و غبار، ضربه و فشار مقاومت لازم را دارند.
دستگاه شیرینگ پک کابینی
شیرینک پک کابینی مراحل مربوط به دوخت و بسته بندی محصولات را در یک مرحله انجام می دهد، و شما می توانید برای بسته بندی از انواع فیلم های شرینک از قبیل PVC ،PO ،PP  و... استفاده کنید. درپوش شفاف این دستگاه به شما کمک می کند، تا تمام فرایند مربوط به دوخت، برش و بسته بندی را ببینید.
در مورد کاربرد این دستگاه هم باید بگوییم، که بیشتر برای بسته بندی بخش خارجی محصولات مختلف اعم از محصولات غذایی، نوشیدنی ها، محصولات دارویی، دیسک های، سخت افزارها، محصولات آرایشی و بهداشتی، کتاب ها، اسباب بازی ها و محصولات الکتریکی و... مورد استفاده قرار می گیرند.
دستگاه شیرینگ پک تونلی
[عکس: 411105b2250341788a5594b541f9ddb9.jpg]
بسته بندی محصولات توسط شیرینگ پک تونلی به شما کمک می کند، تا بتوانید محصولات تولیدی خود را با ظاهر شیک و زیبا در اختیار مشتریان قرار دهید. بسته بندی کردن محصولات چیدن محصولات را راحت تر و از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل بسته بندی جلوگیری می کند. این دستگاه قابلیت بسته بندی 400 عدد در ساعت را دارا می باشد. این دستگاه به صورت دوگانه سوز و تک سوز عرضه می شود.
دستگاه شیرینگ پک دستی
[عکس: a9669aef90fc44759f1ebeb947f87e78.jpg]
شیرینگ پک دستی برای بسته بندی محصولات از گرمای تونل حرارتی استفاده می کند، و فیلم شیرینگ را به دور محصول می پیچند. این دستگاه برای رفع نیاز مشتریان در مدل های مختلفی به صورت دستی، اتوماتیک، شیرینگ تونل، گازسوز، شیرینگ پالت و... طراحی و تولید می شود. شما می توانید با توجه به نیاز خود در کارخانه ها و تولیدی ها (صنایع غذایی، بسته بندی در صنایع لبنی، بسته بندی کاشی و سرامیک و...) یکی از مدل های این دستگاه را انتخاب کنید.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان