انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عشق جنیفر لوپز و بن افلک

عشق جنیفر لوپز و بن افلک

#1
داستان عشق جنیفر لوپز و بن افلک یکی از مواردی است که توجه طرفداران و رسانه ها را به خود جلب کرده است. این زوج که با محبت با نام «بنیفر» شناخته می‌شوند، رابطه‌ای با ترن هوایی داشته‌اند که بیش از دو دهه طول کشیده است، با فراز و نشیب، جدایی و آرایش، و عشقی که به نظر می‌رسد امتحانش را پس داده است.
جنیفر لوپز یا همان طور که معمولاً جی لوپز شناخته می شود، خواننده، بازیگر و تاجر مشهوری است. او اولین بار در اواخر دهه 1990 با تک آهنگ های موفق و اجراهای جذاب خود به شهرت رسید و به یک نام آشنا و یک نماد در صنعت سرگرمی تبدیل شد. از سوی دیگر، بن افلک بازیگر، نویسنده و کارگردان با استعدادی است که به خاطر بازی در فیلم هایی چون «ویل هانتینگ خوب»، «آرگو» و «دختر رفته» مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. لوپز و افلک هر دو حرفه ای موفق در زمینه های مربوط به خود داشته اند و راه آنها برای اولین بار در سال 2002 زمانی که با هم در فیلم "گیگلی" کار کردند، تلاقی یافت.
در زمان فیلمبرداری «گیگلی» بود که لوپز و افلک برای اولین بار عاشق یکدیگر شدند. شیمی روی صفحه نمایش آنها به یک عاشقانه واقعی تبدیل شد که به سرعت تیتر اخبار را به خود اختصاص داد و آنها را به یکی از زوج های مطرح در هالیوود تبدیل کرد. رابطه آنها شدید و پرشور بود، به طوری که لوپز و افلک اغلب با هم در مراسم فرش قرمز و گردش های عمومی دیده می شدند. به نظر می رسید که آنها از همدیگر دل بسته بودند و عشق آنها از نگاه آنها به یکدیگر و صحبت در مورد یکدیگر در مصاحبه ها مشخص بود.
با این حال، رابطه آنها بدون چالش نبود. توجه رسانه‌ها و بررسی‌های مداوم که با عضویت در یک زوج سرشناس همراه شد، بر روابط آنها تأثیر گذاشت. پاپاراتزی هرجا که می‌رفتند دنبالشان می‌آمد و تک تک حرکاتشان در روزنامه‌ها منتشر می‌شد. این بررسی شدید عمومی به روابط آنها فشار وارد کرد و پس از یک طوفان عاشقانه، لوپز و افلک نامزدی خود را در سال 2004، درست چند روز قبل از ازدواجشان لغو کردند.
پس از جدایی، لوپز و افلک راه های جداگانه ای را در پیش گرفتند و سهم خود را در زندگی شخصی و شغلی خود دچار فراز و نشیب کردند. لوپز حرفه موسیقی و بازیگری موفقی داشت، در فیلم‌های معروفی مانند «خدمت‌کار در منهتن» و «سلنا» بازی کرد و در برنامه تلویزیونی «امریکن آیدل» داور شد. او همچنین روابط و ازدواج های بسیار بالایی داشت، از جمله با مارک آنتونی خواننده و بازیکن سابق بیسبال الکس رودریگز، که مدتی با آنها نامزد بود.
از سوی دیگر، افلک به حرفه بازیگری خود ادامه داد و به خاطر بازی در فیلم‌هایی مانند «شهر» و «آرگو» مورد تحسین منتقدان قرار گرفت که برای او جایزه اسکار بهترین فیلم را به ارمغان آورد. او همچنین با بازیگر زن جنیفر گارنر ازدواج کرد و پدر سه فرزند شد. با این حال، او با مسائل شخصی از جمله اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم کرد که بر زندگی حرفه ای و شخصی او تأثیر گذاشت.
لوپز و افلک علیرغم سفرهای فردی خود، دوستان خود باقی ماندند و در طول سال ها با یکدیگر تعامل داشتند. با این حال، تا سال 2021 بود که شایعات در مورد احیای دوباره عاشقانه آنها به تیتر اخبار تبدیل شد. این زوج چندین بار با هم دیده شدند، از جمله در تعطیلات در مونتانا و شرکت در مراسم با هم، که این گمانه زنی را برانگیخت که آنها دوباره عاشقانه خود را برانگیخته اند.
طرفداران از دیدن دوباره  عشق جنیفر لوپز و افلک به وجد آمدند و رسانه ها در مورد احتمال ملاقات مجدد بنیفر دچار جنون شدند. رسانه‌های اجتماعی مملو از پست‌ها، میم‌ها و کامنت‌هایی بود که از این زوج ابراز هیجان و حمایت می‌کردند. بسیاری از طرفداران نسبت به رابطه خود نوستالژی داشتند، روزهای اولیه زندگی مشترک خود را به یاد می آورند و این بار به پایان خوشی امیدوار بودند.
لوپز و افلک اولین حضور عمومی خود را به عنوان یک زوج در مراسم مت گالا در سپتامبر 2021 انجام دادند و حضور روی فرش قرمز آنها طرفداران را به دیوانگی وارد کرد. آنها در حالی که دست در دست هم گرفته بودند، با محبت به یکدیگر نگاه می کردند و با هم عکس می گرفتند.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان