انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بیوگرافی تراویس اسکات

بیوگرافی تراویس اسکات

#1
تراویس اسکات، با نام اصلی ژاک برمن وبستر دوم، خواننده رپ، خواننده و تهیه کننده موسیقی آمریکایی است. او در 30 آوریل 1992 در هیوستون، تگزاس به دنیا آمد. تراویس اسکات که به دلیل سبک منحصر به فرد و رویکرد نوآورانه خود در هیپ هاپ شناخته می شود، به یک چهره برجسته در صنعت موسیقی تبدیل شده است و به تحسین و موفقیت گسترده ای دست یافته است. این مقاله شرح حال مفصلی از تراویس اسکات، از اوایل زندگی او تا رسیدن به شهرت و تأثیر او بر موسیقی و فرهنگ عامه ارائه می دهد. اگر هنوز نمیدانید تراویس اسکات کیست؟ با ما همراه باشید.
تراویس اسکات در شهر میسوری، حومه هیوستون، تگزاس بزرگ شد. وقتی او جوان بود والدینش از هم جدا شدند و او عمدتاً توسط مادر و مادربزرگش بزرگ شد. او در کودکی علاقه شدیدی به موسیقی نشان داد و از سنین پایین شروع به نواختن طبل کرد. او در دبیرستان الکینز تحصیل کرد و در آنجا با دوستانش یک گروه رپ به نام «فارغ التحصیلان» تشکیل داد. اشتیاق اسکات به موسیقی همچنان در حال رشد بود و پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، به شهر نیویورک رفت تا حرفه موسیقی را دنبال کند.
در نیویورک، تراویس اسکات برای مدت کوتاهی در دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو ثبت نام کرد و سپس برای تمرکز بر حرفه موسیقی خود ترک تحصیل کرد. او به هوستون بازگشت و شروع به کار بر روی میکس‌تپ‌های خود کرد که باعث شهرت محلی او شد. در سال 2012، او اولین میکس‌تپ خود را با نام «جغد فرعون» منتشر کرد که بازخوردهای مثبتی دریافت کرد و به او کمک کرد تا طرفداران زیادی داشته باشد.
پیشرفت تراویس اسکات در سال 2013 زمانی اتفاق افتاد که او قراردادی را با کمپانی ضبط کانیه وست، GOOD Music امضا کرد و به یکی از هنرمندان برجسته آلبوم وست "Yeezus" تبدیل شد. این همکاری اسکات را به صحنه موسیقی اصلی سوق داد و او را به رسمیت شناخت. او به انتشار میکس تیپ ادامه داد و به دلیل صدای منحصر به فرد خود که عناصر هیپ هاپ، تراپ و موسیقی روانگردان را در هم می آمیخت، شهرت پیدا کرد.
در سال 2015، تراویس اسکات اولین آلبوم استودیویی خود را با نام "Rodeo" منتشر کرد که با استقبال خوبی از سوی منتقدان و موفقیت تجاری روبرو شد. این آلبوم دارای حضور مهمان هنرمندانی مانند Kanye West، The Weeknd و Justin Bieber بود و رویکرد نوآورانه اسکات در تولید و سبک آوازی متمایز او را به نمایش گذاشت. تک‌آهنگ اصلی آلبوم، «پادزهر»، به یک موفقیت برتر جدول تبدیل شد و اسکات اولین گواهینامه پلاتین خود را به ارمغان آورد.
موفقیت تراویس اسکات همچنان رو به رشد بود و او به خاطر اجراهای زنده پر انرژی و تولیدات صحنه ای استادانه اش شناخته شد. او دومین آلبوم استودیویی خود را با نام «Birds in the Trap Sing McKnight» در سال 2016 منتشر کرد که در رتبه اول جدول بیلبورد 200 قرار گرفت و گواهی پلاتین دریافت کرد. این آلبوم دارای همکاری با هنرمندانی مانند کندریک لامار، کواوو و The Weeknd بود که جایگاه اسکات را به عنوان یک چهره پیشرو در هیپ هاپ تثبیت کرد.
در سال 2018، تراویس اسکات آلبوم تحسین شده خود به نام "Astroworld" را منتشر کرد که نام آن از یک پارک تفریحی در هیوستون گرفته شد که او در کودکی از آن بازدید می کرد. این آلبوم به دلیل تولید نوآورانه، صدای منحصر به فرد و اشعار درونگرایانه اسکات مورد تحسین گسترده قرار گرفت. این برنامه مهمان هنرمندانی مانند Drake، Frank Ocean، و The Weeknd بود و تک آهنگ های موفقی مانند "Sicko Mode" و "Stargazing" را تولید کرد. "Astroworld" در رتبه اول جدول بیلبورد 200 قرار گرفت و موفق به دریافت گواهی پلاتین سه گانه شد و جوایز و نامزدی بسیاری را برای اسکات به ارمغان آورد.
تراویس اسکات به غیر از حرفه انفرادی خود، در همکاری ها و تولیدات مختلف نیز شرکت داشته است. او برای هنرمندانی مانند کانیه وست، دریک و مدونا موسیقی تولید کرده است و در آهنگ‌هایی از هنرمندانی مانند جاستین بیبر، میگوس و اد شیران به نمایش درآمده است. او همچنین با مارک‌های مد مانند نایک و مک‌دونالدز همکاری کرده است و محصولات و تبلیغاتی با نسخه محدود ایجاد کرده است که نفوذ او را فراتر از موسیقی گسترش داده است.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان