انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی چیست؟

#1
ووچر پرفکت مانی چیست؟
بهترین و آسان ترین راه برای خرید ووچر پرفکت مانی مراجعه به سایت های ایرانی می باشد که با جستجو در گوگل می توانید آنها را به راحتی پیدا کنید.تنها کافیست عبارت “خرید ووچر پرفکت مانی” را سرچ کنید و صرافی موردنظرتان را انتخاب کنید. بعد از پیدا کردن صرافی باید مراحل ثبت نام و احراز هویت تان را انجام دهید و بعد از ان می توانید مبلغ موردنظرتان را وارد کنید و با کارت بانکی پرداخت کنید. در نهایت و در کوتاه ترین زمان ووچر به شما تحویل داده می شود.
بعد از خرید ووچر، تنها کافیست که شماره ووچر و کد فعالسازی ان را در وب سایتی که قصد خرید یا ثبت نام در آن را دارید وارد کنید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که وب سایت و خدمات موردنظرتان باید از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی کند.
استفاده از ووچر پرفکت مانی شباهت زیادی به استفاده از یک کارت هدیه دارد. شما می توانید با خرید یک کارت هدیه با مبلغ مشخص از آن به راحتی استفاده کنید و با تمام شدن اعتبار آن، کارت را دور بیندازید.


مشخصات ووچر پرفکت مانی(e-Voucher):
در سالهایی که گذشت و با پیدایش ابزارهای مالی مانند چک های بانکی که افراد را از لحاظ جابه جایی پول نقد به آسایش رسانده است و انجام تراکنش ها را بدون نیاز به پول نقد برای آنها ممکن کرده است. ووچر پرفکت مانی نیز در راه رسیدن به همین هدف مهم تلاش می کند.
ووچر پرفکت مانی یا به عبارتی چک بانکی الکترونیکی یک چک بانک الکترونیکی است که برای افزایش اعتبار و برداشت از حساب پرفکت مانی به کار گرفته می شود. ووچر پرفکت مانی از از یک شماره دیجیتالی ۱۶ رقمی، یک کد فعالسازی ۱۰ رقمی و میزان اعتبار و تاریخ صدور کارت تشکیل شده است.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان