انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی کتاب هنر در گذر زمان اثر هلن گاردنر

معرفی کتاب هنر در گذر زمان اثر هلن گاردنر

#1
کتاب هنر در گذر زمان اثر هلن گاردنر یکی از بهترین کتاب‌ها در مورد تاریخ هنر و سبک‌های مختلف هنر طی دوران تاریخی است. هرآنچه در مورد هنر بخواهید بدانید در این کتاب گنجانده شده است. از سبک‌های گوناگون هنری و ویژگی‌های آثار هنری مختلف گرفته تا شرایطی که این آثار خلق شده‌اند و زندگی و فعالیت‌ هنرمندان بزرگ تاریخ، همه و همه در این اثر ارائه شده‌اند
 
کتاب هنر در گذر زمان هلن گاردنر یک کتاب آمریکایی در مورد تاریخ هنر است که اولین بار در سال 1926 منتشر شد. نسخۀ نهایی این کتاب در سال 1970 و ویرایش دهم آن در سال 1996 در دسترس عموم قرار گرفت. طی 70 سال گذشته کتاب دستخوش تغییرات ساختاری و ویرایشی بسیاری شده است. در دهۀ 1920 کتاب‌های تاریخ هنر زیادی وجود داشت اما تعداد کمی از نویسندگان توانستند با توانایی گاردنر در نوشتن یک جلد مختصر، جامع و واضح دربارۀ تاریخ هنر جهان رقابت کنند. برای همین سخنان و ایده‌های گاردنر در سه نسخۀ اول کتاب هنر در گذر زمان تا امروز زنده مانده است. این کتاب به ترتیب زمانی با «تولد هنر» در عصر پارینه سنگی شروع می‌شود و در یک توالی زمانی عمدتاً به سمت دورۀ معاصر پیش می‌رود. این کتاب از زمان نشر تبدیل به کتاب مورد علاقۀ چندین نسل از دانش‌پژوهان، دانشجویان و خوانندگان علاقه‌مند به هنر شده است.
 

چرا این کتاب در میان هنرمندان معروف است؟
کتاب هنر در گذر زمان متنی پیشرو برای بررسی تاریخ هنر، انسان‌شناسی و فرهنگ در طول اعصار مختلف است و به عنوان راهنمای جامع و مدبرانه‌ای برای مراحل مهم و حیاتی سنت هنری جهان عمل کرده است. کتاب هنر در گذر زمان به لحاظ ویژگی‌های اختصاصی و منابع جامع و کاملش بین پژوهشگران، هنرمندان و دیگر مخاطبان هنر بسیار محبوب است.

وقتی می‌گوییم جامع منظورمان این است که این کتاب هنر بشر را از عصر حجر تا عصر مدرن در بر گرفته است. بحث‌های این کتاب بسیار غنی و پربار است و خواننده را با برجسته‌ترین آثار هنری، دوره‌ها و جغرافیای تاریخ هنر، هنرمندان و اشکال گوناگون هنر آشنا می‌کند
کتاب هنر در گذر زمان در دهه‌های 1920 و 1930 در آمریکا بیش از 260 هزار نسخه از دو چاپ اولیۀ کتاب هنر در گذر زمان به فروش رفت که رقم بالایی محسوب می‌شد.
 
شرایط تهیه کتاب 
می‌توانید کتاب هنر در گذر زمان را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب 30 بوک تهیه نمایید.
اگر از کتاب هنر در گذر زمان خوشتان آمده، این کتاب‌ها را از دست ندهید.
کتاب دیدار با ونسان ون گوگ اثر کارولینه برونسه که در آن برخی از مشهورترین نقاشی‌های ونسان ون گوگ به چاپ رسیده و نویسنده توضیح می‌دهد که چگونه مراحل زندگی، تجربیات و احساسات او در این نقاشی‌ها مشهود است.

کتاب تاریخ هنر اثر ارنست گامبریچ مورخ هنر اتریشی - انگلیسی که یکی از گسترده‌ترین، معروف‌ترین، محبوب‌ترین و مهم‌ترین کتب تاریخ هنر محسوب می‌شود و بیش از هفت دهه است که از پرفروش‌ترین کتاب‌های هنری جهان است.
  Angel Dodgy
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان