انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل

#1
شاید این حرف را شنیده باشید که می‌گویند طراحی اپلیکیشن می‌تواند درآمد شما را افزایش دهد. اما این اتفاق چگونه رخ می‌دهد؟ از آنجایی که سبک زندگی بسیاری از افراد با پیشرفت تکنولوژی تغییر کرده است، بسیاری از مردم دیگر تمایلی برای بیرون رفتن و خرید حضوری را ندارند. آن ها ترجیح می‌دهند در خانه بمانند و خرید خود را به‌صورت آنلاین از طریق تلفن همراه انجام دهند. اینجاست که نباید این فرصت طلایی را برای اینکه کاربران به خدمات شما از طریق اپلیکیشن دسترسی داشته باشند را از دست داد. یک اپلیکیشن کاربردی که تجربه خرید را برای کاربران ساده‌تر کرده و مشاهده خدمات و محصولات را بی‌دردسر سازد.
ساخت یک تصویر جدید از برند خود
یکی از مهم ترین دلایلی که طراحی اپلیکیشن موبایل را برای کسب و کار شما ضروری می‌سازد، خلق یک تصویر جدید از برندتان است. یک اپ کاربردی نقش مهمی در آگاهی مشتریان از برند شما ایفا می‌کند. اگر کسب و کار شما از اپلیکیشن موبایل استفاده کند تصویر برند شما و شعارهای کسب و کارتان را در معرض دید مشتریان قرار می‌دهد. فراموش نکنید که هرچه بیشتر در بازار دیجیتال فعالیت داشته و مشتریان را درگیر برنامه‌هایتان کنید، آن‌ها زودتر به خرید محصولات و خدمات شما روی می‌آورند. پس با ساخت یک تصویر جدید از برندتان شرایط را برای جلب اعتماد مشتریان و ماندگاری کسب و کارتان فراهم سازید.
شناسایی رفتار مشتریان
طراحی اپلیکیشن به شما کمک می کند که مشتری و سلایق و علایق او را بهتر بشناسید. بدین ترتیب می‌توانید اپ را آن گونه که مشتری می‌پسندد، بهینه سازی کرده و رضایت وی را جلب نمایید. اپلیکیشن زمینه‌ای را فراهم می‌سازد که شما به راحتی و از طریق کالاها و خدماتی که مشتریان خریداری می‌کنند، با سلیقه آن‌ها آشنا شوید و بازخورد آن ها به کسب و کارهای سنتی را بسنجید. حتی می‌توانید یک نظرسنجی در اپلیکیشن کسب و کارتان راه اندازی کنید و با توجه به نتایج آن در راستای بهبود خدمات ارائه شده تلاش کنید.

منبع
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان