انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعمیر ویدئو پروژکتور

تعمیر ویدئو پروژکتور

#1
نمایندگی تعمیر ویدئو پروژکتور مفتخر است علاوه بر عرضه و فروش ویدئو پروژکتور و لوازم جانبی و خدمات جانبی، امکان ارائه خدمات ویژه در زمینه نگهداری، سرویس و تعمیر ویدئو پروژکتورهای تمامی برندها را به مشتریان گرامی اعلام نماید. خرید ویدئو پروژکتور و سایر دستگاه های حرفه ای همیشه با ترس از گرفتن گارانتی و خدمات پس از فروش خوب همراه است. به خصوص در بازار فعلی، رقابت اکثر فروشندگان بر اساس قیمت ویدئو پروژکتور است و طبیعتا ارائه خدمات در حاشیه است. تیم تعمیرات ویدئو پروژکتور ما با داشتن چندین شعبه در ایران آماده انجام خدمات تمامی برندهای ویدئو پروژکتور می باشد، حتی ویدئو پروژکتورهای خریداری نشده از این شرکت، مدل های قدیمی ویدئو پروژکتور کارکرده (استوک) و همچنین دستگاه هایی که تولید نمی شوند. . در سراسر ایران پشتیبانی می کند.

برای دریافت خدمات مرتبط، در مرحله اول باید مشخصات دقیق دستگاه نمایشگر تصویری معیوب شامل برند دستگاه، مدل و عیب مشاهده شده توسط کاربر به واحد فنی شرکت اعلام شود. در این بررسی اولیه کارشناسان تا حدودی از تعمیر پذیری دستگاه نمایشگر دیتا مطلع شده و از همه مهمتر با توجه به مشخصات دستگاه، مقرون به صرفه بودن یا نبودن تعمیر آن را اعلام خواهند کرد. بدیهی است برای تشخیص دقیق نقص فنی دستگاه باید پس از هماهنگی های لازم به شرکت تحویل داده شود. پس از بررسی و عیب یابی، نقص فنی پروژکتور با تایید امکان تعمیر و هزینه تعمیر به مشتری اعلام می شود و پس از تایید، مراحل تعمیر آغاز می شود.
تعمیرات ویدئو پروژکتورها از Panasonic، NAC، Sony، Optema، Epson، Vivitek، BenQ، Casio، Infocus، Sharp، Sanyo، Hitachi، Mitsubishi، Acer، Christie، Ikea، Toshiba، Visonic، Samsung، Proxima و... در این نمایندگی انجام می شود. برخی از خدمات پیشرفته ای که ارائه می دهیم عبارتند از تعمیر و تعویض قطعاتی مانند لامپ ویدئو پروژکتور، لامپ انفجار، تراشه DMD، چرخ رنگ، LCD، منبع تغذیه، فن، مادربرد و کنترل از راه دور ویدئو پروژکتور. دپارتمان فنی. شرکت. سرعت و دقت بالای خدمات فوق و کیفیت مورد نیاز باعث شده تا بسیاری از مشتریان و کاربران گرامی خدمات این شرکت را حتی بر گارانتی اصلی و معتبر برخی از برندهای ارائه شده توسط شرکت های واردکننده انتخاب کنند.
زمان پاسخگویی و هزینه تخمینی تعمیر ویدئو پروژکتور: تا 2 روز کاری در 98 درصد موارد به استثنای چندین واحد آسیب دیده به دلیل شرایط خاص و عوامل فیزیکی.
زمان مورد نیاز برای تعمیر و تحویل تجهیزات : 2 تا 4 روز کاری بجز در موارد خاص که قطعات یا قطعات موجود نباشد.
حقایق مهم در مورد لامپ های ویدئو پروژکتور
یک مشکل فنی رایج و رایج در پروژکتورها، پایان عمر لامپ ویدئو پروژکتور است که البته بستگی به نحوه استفاده صحیح از دستگاه دارد. لامپ ویدئو پروژکتور یک جزء الکتریکی است و معمولا 2000 ساعت دوام می آورد. اگر لامپ کم شد یا چراغ هشدار در کنار خودرو قرار داشت، فوراً با تیم کمک تماس بگیرید. ضمناً لازم به توضیح است که بخش تعمیر لامپ پروژکتور حذف شده و ارائه دهندگان چنین خدماتی، هسته لامپ (برق) را جایگزین می کنند و با توجه به تجربه تکنسین های مرکز تعمیر ویدئو پروژکتور این مدت بسیار کوتاه است. مقدار زمان علاوه بر کیفیت پایین تصویر می تواند به دستگاه آسیب برساند.
با روشن و خاموش کردن دیتا پروژکتور، دود و گرد و غبار موجود در محیط برای عمر لامپ مفید است. علاوه بر این، اگر لامپ به موقع تعویض نشود، ممکن است در داخل دستگاه منفجر شود و به سایر قطعات آسیب برساند.
نکات مهم در مورد تعمیر ویدئو پروژکتور:
1- فیلتر هوا: این فیلترها در دستگاه های دارای تکنولوژی ساخت ال سی دی مانند ویدئو پروژکتورهای سونی، اپسون و پاناسونیک نصب می شوند و وظیفه آنها جلوگیری از ورود گرد و غبار در هنگام مکش هوا و خنک شدن لامپ می باشد. فیلترهای هوا پس از مدت زمان معینی -که بستگی به میزان آلودگی محیط کاربر دارد) کثیف می شوند و عملا از ورود هوا به داخل دستگاه و خنک شدن لامپ پروژکتور جلوگیری می کنند. در این صورت کاربران باید ابرها را از فیلتر دستگاه جدا کرده و گرد و غبار را تمیز کرده و سپس آن را در جای خود قرار دهند. لازم به ذکر است که دود سیگار و قلیان مستقیماً از این کانال وارد ویدئو پروژکتور شده و باعث آسیب طولانی مدت به دستگاه می شود. توجه: ویدئو پروژکتورهای DLP نیازی به تمیز کردن یا تعویض فیلتر ندارند و خدمات سالانه دستگاه برای حداکثر بهره وری توصیه می شود.
2- چیپ یا تراشه DMD: تراشه DMD پردازشگر تصویر دیجیتال پروژکتور است که در دستگاه های دارای فناوری DLP استفاده می شود. وظیفه این قسمت پردازش و بازتولید دیجیتالی تصویر است و در صورت آسیب دیدن باعث ایجاد نقاط سیاه یا سفید روی تصویر می شود. به طور معمول، در ابتدای متن، تعداد و محل قرارگیری این نقاط محدود است و استفاده از تصویر پروژکتور محدود است. اما با گذشت زمان، این لکه های سیاه یا سفید در بسیاری از مناطق تصویر پخش می شوند و نمی توان از ویدئو پروژکتور استفاده کرد. برای تولیدکنندگان ویدئوهای DLP، پس از پایان عمر لامپ، خرابی فنی تراشه DMD یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران با آن مواجه می شوند.
3- چرخه رنگ: چرخ رنگ یکی از مهم ترین قسمت های تولید کننده های ویدئوی DLP است که وظیفه ایجاد انواع رنگ ها را بر عهده دارد که در صورت آسیب یا شکستن رنگ های تصویر دچار اشتباه می شود. بعد از تراشه DMD و لامپ یکی از رایج ترین ایرادات در تولیدکنندگان DLP خرابی این قطعه است که معمولا در این حالت صدایی شبیه صدای فن شنیده می شود.
4- آسیب به بالاست (DAMAGED BALLAST): گاهی اوقات ویدئو پروژکتور به دلیل آسیب دیدن لامپ تصویر را پخش نمی کند اما قسمت لامپ بالاست معیوب است و باعث خاموش شدن لامپ می شود. بالاست قسمت منبع تغذیه لامپ پروژکتور است و وظیفه آن تامین برق AC یا DC به آن است.
4- فن ویدئو پروژکتور: وظیفه اصلی آن ارسال هوای خنک به دستگاه بوده و دمای لامپ پروژکتور و سایر قسمت های موجود در مدار را کاهش می دهد. عموماً فن های پروژکتور به دلیل فرسودگی و یا گرد و غبار زیاد دچار نقص مکانیکی می شوند. در این صورت با صدای بلند و ضعیف کار می کند و یا به طور کامل از کار می افتد.با توجه به نظر کارشناس فن تعمیر و یا تعویض می شود.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان