انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
فواید سیستم گرمای تابشی

فواید سیستم گرمای تابشی

#1
سیستم هیتر تابشی یک سیستم آرام، شفاف و اقتصادی است و برای انواع منابع گرما و پوشش های زمینی مناسب است. مزایای مختلف شامل موارد زیر است:

تسلی را افزایش می دهد: با گرمایش تابشی و تسلی تخصصی در بهترین حالت خود وارد محیط زندگی و برخورد خود شوید. گرما به راحتی در تمام خانه پخش می شود و تقریباً لکه های سرد و نوسانات دما را که منجر به آرامش حرارتی می شود از بین می برد.

مدیریت را افزایش می دهد: با استفاده از یک منیفولد (ابزاری برای توزیع سیالات) همراه با تعدادی ترموستات، می توان منطقه گرمایش را مدیریت کرد. این به شما امکان می دهد درجه حرارت یک اتاق یا چند اتاق را عمدتاً بر اساس ورزش و استفاده تغییر دهید. به عنوان مثال، زمانی که از آن استفاده نمی کنید، می توانید اتاق بازدیدکنندگان را در دمای پایین نگه دارید.

انعطاف پذیری را فراهم می کند: گرمای شادی را می توان روی کفپوش ها، پارتیشن ها و سقف ها استفاده کرد و می توان آن را در یک اتاق مجردی یا در کل خانه یا ساختمان خود قرار داد. هیچ بخاری، رادیاتور یا دریچه دیگری وجود ندارد، بنابراین خانه طراحی اضافی خواهید داشت. گرمایش شاد یک جایگزین عالی برای محیط‌های پلان باز است، به‌ویژه در مناطقی با سقف‌های زیاد.

اثربخشی نیرو را بهبود می بخشد: گرمایش شاد اجازه می دهد تا ترموستات به اندازه 4 درجه فارنهایت (2 درجه سانتیگراد) کاهش یابد نسبت به روش های گرمایش معمولی بدون به خطر انداختن آرامش. این دمای پایین کار همراه با خصوصیات سوئیچ گرمای آب می تواند مصرف بنزین را کاهش دهد و بدون شک قیمت گرمایش را تا 30 درصد در هر 12 ماه کاهش می دهد.

عملکرد سیستم گرمایش تابشی
عملکرد سیستم گرمایش تابشی

این تکنیک برای بسیاری از مناطق استفاده می شود که یادآور موارد بعدی است:

در محیط های مسکونی، محل کار و صنعتی
در فضاهای باز (محل غذاخوری، کافه، تراس، آلاچیق و روف گاردن)
در مکان های عمومی (سالن های فعالیت های ورزشی، سالن های نمایشگاه، مکان های غیر سکولار)
در گلخانه ها
در سالن های مرغداری
در محیط های صنعتی و کارگاهی
عبارت پایانی

علم نشان می دهد که تخلیه گرما از بدن انسان در درجه اول با سه مکانیسم به ویژه تشعشع، تبخیر و همرفت اتفاق می افتد. مردم واقعاً بعد از اینکه بتوانند حداقل 50 درصد از پرتاب گرما را توسط تشعشع تنظیم کنند (تابش یکسان) و هنگامی که پاهایشان از سرشان گرمتر است، احساس راحتی می کنند. در این راستا، سیستم گرمایش تابشی، چون شناسایی نشان می دهد، گرما را با تشعشع و تشعشع در داخل محیط پخش می کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان