انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دیزل ژنراتور VOLVO

دیزل ژنراتور VOLVO

#1
مرکز تولید ولوو تمام تلاش خود را برای تامین توربین هایی که مصرف بنزین پایینی دارند و انتشار گازهای گلخانه ای از اگزوز را متوقف می کند، انجام داده است. با توجه به این واقعیت، دیزل ژنراتور ولوو به عنوان راهی برای صرفه جویی در مصرف بنزین و کاهش آلودگی هوا در بازار عرضه شد.

این ژنراتور نسبت به انواع مختلف مزایای حیاتی دارد که بعداً به شما اطلاع خواهیم داد. این ژنراتور بیشتر بر اساس نیاز مصرفی جهانی بنزین ساخته شده و نسبت به تولیدکنندگان مختلف موجود در بازار انرژی بیشتری دارد. همچنین، این دستگاه دارای ظرفیت بیش از حد برای رسیدگی به خود است و مطابق با آخرین نیازهای اروپایی ساخته شده است.

دیزل ژنراتور VOLVO
دیزل ژنراتور VOLVO احتمالا شیک ترین روش قابل قیمت دیزل ژنراتور ولوو دستیابی طراحی و ساخته شده است و سیلندرهای این ژنراتور الکتریکی در زمان کوتاهی مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به این واقعیت، با خرید این ژنراتور در مدت زمان کوتاهی به نتیجه مورد نیاز خود دست خواهید یافت و در زمان شما صرفه جویی می شود.

مطابق با جریان سیستم در این توربین ها، دستگاه دیزل ژنراتور ولوو می تواند کاملاً متفاوت باشد. به عنوان مثال، این ژنراتور در محیط‌های کاملاً متفاوتی که مربوط به بیمارستان‌ها، بانک‌ها و فرودگاه‌ها هستند، استفاده می‌شود. این واقعیت را به یاد داشته باشید که حداکثر انرژی ژنراتور ولوو می تواند 97 کاوا و انرژی رایج آن 90 کاوا باشد.

علاوه بر این، این دیزل ژنراتور دارای 4 سیلندر است که می توان آنها را به روش خطی پشت سر هم قرار داد. با توجه به تمام مواردی که در بالا گفته شد، می توان به این نکته اشاره کرد که این توربین ها دارای تخصص صنعتی خاصی با راندمان بالا هستند که داوطلبان می توانند بدون دغدغه به کار خود ادامه دهند.

تمام دیزل های VOLVO به بهترین روش طراحی و مجهز شده اند. شما باید از این ابزارها در شرایط ضروری استفاده کنید.

دیزل ژنراتور ولوو
ولوو دیزل ژنراتور ارزش و خرید
اگر قصد خرید دیزل ژنراتور ارزان قیمت را دارید، توصیه می کنیم فقط با فروشندگان شرکت شکوه صنعت مشاوره بگیرید. اکنون که هر یک از بازارها با بی ثباتی و نوسانات کنار می آیند، احتمالاً می توانید دیزل ژنراتور ولوو را با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیت بالا خریداری کنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

این واقعیت را به یاد داشته باشید که ارزش آن توربین‌های دیزلی یکسان نخواهد بود، زیرا هر یک از آنها می‌توانند ارزش ویژه‌ای در راستای کارایی، انرژی، مصرف بنزین و ابعاد داشته باشند. در واقع، برای خرید چنین دیزل ژنراتوری، بهتر است به کارگزاران فروش ناخالص مراجعه کنید و از توصیه خرید آنها سود ببرید.

پس از اینکه ژنراتور خود را با ارزش مورد نظر خریداری کردید، وقت آن است که آن را راه اندازی کنید. در عبارات مختلف، شما نمی توانید به سادگی یک خرید عالی انجام دهید و آن را به درستی تنظیم کنید. ما از شما حمایت می کنیم که فقط به مشخصات فنی آن دیزل ها همراه با ارزش توجه داشته باشید.

مشخصات فنی دیزل ژنراتور VOLVO
اکنون قبلاً اشاره کرده‌ایم که توربین‌های دیزل VOLVO را می‌توان در انواع مختلف یافت، بنابراین هر یک از آن توربین‌های دیزلی مطمئناً هزینه‌های کاملاً متفاوت و مشخصات فنی کاملاً متفاوتی خواهند داشت. به عبارت ساده تر، هر چه دیزل ژنراتور بسیار موثر باشد، ارزش آن می تواند بالاتر باشد.

بدیهی است که بسیاری از مشخصات فنی توربین های دیزل کاملاً با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال، توانایی برخی از دیزل ها نیز می تواند 75 کیلو وات باشد، در حالی که برخی دیگر دارای انرژی متوسط تقریباً 90 کیلووات هستند. با توجه به نوع و کلاس آن توربین های دیزلی، بیشترین انرژی آنها می تواند متغیر باشد.

در زمان مشابه، تزریق نیرو بلافاصله برای آنها به پایان می رسد. توربین هایی که دارای گاورنر الکتریکی هستند حتی دارای مشخصات فنی خاصی هستند. در این میان، کارایی توربین‌های دیزل احتمالاً یکی از اجزای حیاتی مشخصات فنی آنها است.

موتور تعدادی از این دیزل ها 4 زمانه و دارای سیستم تنفس خالص است. به طور کلی، انرژی موتور به مانکن موتور دیزل بستگی دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان