انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرا استفاده از گرمایش تابشی برای محیط صنعتی مفید است؟

چرا استفاده از گرمایش تابشی برای محیط صنعتی مفید است؟

#1
در نتیجه اثربخشی بیش از حد تکنیک‌های تشعشع و سطح بسیار پایین آلودگی هوا، نیازی به دودکش‌ها در محیط‌های صنعتی وجود ندارد. توجه را جلب می کند که بدانید گرمایش تابشی درست مانند خورشید گرما تولید می کند. به این منظور که اگر اتفاقاً چشمان خود را زیر گرما ببندید، واقعاً احساس می کنید که زیر خورشید هستید.

چرا استفاده از گرمایش تابشی برای فضای اقتصادی مفید است؟

انواع تکنیک های گرمایش تابشی صنعتی
در این قسمت شما را با انواع مدهای گرمایش صنعتی آشنا می کنیم.

مانکن سینک گرما UT
بخاری مانکن UT با انرژی تابش بیش از حد برای گرم کردن مناطق مرتفع استفاده می شود. به عنوان مثال، برای گرم کردن سالن های پرورش قارچ، گرم کردن مرغداری ها، گلخانه ها و کارگاه های صنعتی و تولیدی، سالن های فعالیت های ورزشی، خرده فروشان بازسازی، استخرهای شنا و به همین ترتیب مناطق باز. در مکان های غذاخوری و مغازه ها استفاده می شود.

خواه فضا بسته باشد، به سادگی روی سقف قرار می گیرد. و اینکه آیا برای گرم کردن مناطق باز خریداری شده است. اغلب روی پایه های عمودی و افقی قرار می گیرد.

رادیاتورهای مانکن UT عمق تابشی و تمرکز حرارتی بیشتری نسبت به مدهای خطی SL دارند. با توجه به این واقعیت، آنها بسیار مفید هستند. اغلب، رادیاتورهای مانکن خطی SL برای محیط هایی با سقف پایین استفاده می شود.

سیستم گرمایش تابشی سوخت صنعتی
یکی دیگر از انواع سیستم گرمایش تابشی تجاری، بخاری تابشی سوخت است. این روش مانند یک بخاری تابشی الکتریکی عمل می کند. با این تمایز که منبع گاز این بخاری قدرت سوخت است. و از طریق قدرت گرمای ایجاد شده در لوله ها. گرما ساطع می شود. صرف نظر از استفاده از توان سوخت برای تامین گرما، بخاری های سوخت تابشی ایمن تر از گرمکن های سوئیچ گرمایی هستند.

سیستم گرمایش تابشی آب صنعتی
در چنین تکنیک های تابشی صنعتی، آب جوش از لوله عبور می کند و توسط پانل های تابشی به نیروی گرمای تابشی تبدیل می شود. این متدولوژی نسبت به دو تکنیک مقابل بسیار کمتر دوستدار محیط زیست است.

خرید سیستم گرمایش تابشی سالن های صنعتی
تا به حال با مکانیسم؛ شما خرید کرده اید تا انواع تکنیک های گرمایش تابشی سالن های صنعتی و تولیدی و برخی از مزایای عالی سیستم تابشی الکتریکی را بدانید. حال اگر به دنبال یک سیستم گرمایش قابل قبول با کارایی بیش از حد برای گرم کردن سالن های صنعتی، سوله ها، کارخانه ها و بسیاری دیگر هستید. رادیاتورهای صنعتی برقی را انتخاب کنید. این روش بهترین انتخاب برای مصارف صنعتی در نظر گرفته شده است.

اکنون ما، به عنوان یکی از بسیاری از شرکت‌های اصلی که تکنیک‌های گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع را تولید و عرضه می‌کنند، ممکن است در این راه به شما کمک کنیم. در صورتی که قصد خرید سیستم گرمایش تابشی را دارید، می توانید از مشاوره متخصصان ما استفاده کنید. و موثرترین را خریداری کنید.

اجناس و تولیدات سهند ایرساز:
کولر صنعتی
کولر صنعتی سانتریفیوژ
کولر صنعتی محوری
کولر صنعتی معدنی
کولرهای صنعتی خنک کننده پد ایرواش (مخلوط)
تابش گرما
رادیاتور لوله ای مانکن ST
رادیاتور لوله ای مانکن UT
بخاری تابشی سرامیکی
بخاری تابشی چتری
جت هیتر
جت هیتر بدون دودکش
جت هیتر با دودکش
جت هیتر برقی
اجاق هوای سوزان
کوره خشک کن صنعتی
بخاری برقی فن دار صنعتی
تهویه کننده هوا
کولر گازی اکوپک
تهویه مطبوع ایرواشر
کولر گازی دخترانه
تهویه مطبوع صنعتی
کولر گازی دخترانه اقامتی (خانه)
دستگاه های تهویه مطبوع
تهویه مطبوع اتاق تمیز
هواکش صنعتی
صفحه فن
فن فیوز قلب عقب
فن فیوز قلب جلو
فن کولر جلو
فن ضد انفجار
فن محوری صنعتی
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان