انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
متد و عملکرد دوگانه سوز کردن دیزل ژنراتور

متد و عملکرد دوگانه سوز کردن دیزل ژنراتور

#1
ویژگی های کاملاً متفاوتی وجود دارد که می توان موتور احتراق داخلی دیزل را از موتورهای چهار زمانه جرقه ای که با بنزین یا بنزین کار می کنند متمایز کرد و تمیز کرد.

- در موتور دیزلی از خاصیت احتراق بنزین در نتیجه تراکم در مقایسه قیمت دیزل ژنراتور دوگانه سوز روز با احتراق توسط شمع استفاده می شود. حقیقت این است که گرمای ایجاد شده توسط هوای تحت فشار و فشرده سازی بیش از حد باعث احتراق بنزین دیزل پاشیده شده به سیلندر می شود.

- موتور دیزل هوای موجود در سیلندر را فشرده می کند و پس از آن دیزل توسط انژکتور با کرنش بسیار بزرگتر از کرنش موجود در سیلندر به داخل سیلندر پاشیده می شود و توسط انژکتور پاشیده می شود. در حالی که در موتورهای خودرو، بنزین (بنزین یا بنزین) زودتر از ورود به سیلندر با یکدیگر ترکیب می شود و پس از آن این ترکیب توسط سوپاپ مدیریت وارد سیلندر می شود. در استراتژی دیگر، ترکیب زودتر از ورود به سیلندر با پاشش مورب توسط انژکتورهای پشت دریچه هوا به پایان می رسد. پس از وارد شدن به ترکیب بنزین و هوا و اتمام مرحله تراکم، سیستم جرقه زنی شمع فعال شده و با ایجاد جرقه توسط تخلیه الکتریکی روی کنتاکت های شمع، حیاتی برای احتراق ترکیب بنزین هوا و راه اندازی آن ضروری است. سرزندگی به پایان رسید

از آنجایی که در موتورهای دیزلی، تنها هوا (بدون بنزین) در محفظه سیلندر متراکم می شود، می توان تراکم را افزایش داد (13:1 - نسبت تراکم: 23:1) و بدون فرصت خوداشتعالی در داخل سیلندر، سرزندگی بیشتری به دست آورد. در مقایسه. قرار است با موتورهای احتراق شمع جرقه (8:1 - نسبت تراکم: 12:1) عرضه شود. یک مزیت حیاتی نسبت تراکم بیش از حد این است که موتورهای دیزلی ذاتاً نسبت به موتورهای جرقه ای سازگار با محیط زیست هستند. این بدان معناست که بسیاری از نشاط ناشی از بنزین تا حدودی به حیات مکانیکی تبدیل می شود تا انرژی حرارتی.


بنزین خالص در دمای بعدی (620-650 درجه سانتیگراد) در مقایسه با بنزین دیزل (260-400 درجه سانتیگراد) می سوزد. به همین دلیل، یک موتور دیزل نمی تواند 100٪ با بنزین خالص کار کند، زیرا دیزل تولید شده توسط تراکم برای شروع احتراق بنزین خالص کافی نخواهد بود. با توجه به این واقعیت، برای ایجاد احتراق در یک موتور دوگانه سوز، مقدار کمی از دیزل به عنوان یک سیستم احتراق حیاتی است. این مقدار کم دیزل توسط دمای تراکم به دست آمده در داخل سیلندر مشتعل می شود و ممکن است گرما و حیات لازم برای احتراق بنزین را ارائه دهد.


یک موتور دوگانه سوز از یک موتور دیزل سنتی به عنوان ایده کار استفاده می کند، که معمولاً دارای یک سیستم بنزین انژکتوری برای تأمین بنزین دیزل است و فقط عناصر مختلف مرتبط با بنزین سیستم را به همراه تنظیم کننده سوخت آماده می کند. , میکسر سوخت, دریچه گاز. سوپاپ ها، توزیع کننده های دریچه گاز، حسگرها، انژکتورهای سوخت، کنترل کننده های ریزپردازنده و بسیاری دیگر. متناسب با نوع و مانکن موتور باید به آن اضافه شود.


سه نوع استراتژی مجاز برای دوگانه سوزی موتور دیزل وجود دارد که به شرح زیر است:

تزریق بنزین خالص با کرنش کم: در این روش، بنزین خالص زودتر از ورود به محفظه سیلندر با هوا ترکیب می شود. این دوره معمولاً در زیر یک کرنش میانه 3.5 (Bar) اجرا می شود. در موتورهای دیزلی مجهز به توربوشارژر، کرنش تزریق بنزین خالص باید بزرگتر از کرنش خروجی توربوشارژر (افزایش کرنش) باشد.


تزریق بنزین خالص با کرنش بیش از حد: در این روش، بنزین با کرنش بسیار زیاد تقریباً 200 نمونه به محفظه سیلندر تزریق می شود. این کرنش بیش از حد بسیار مهم است زیرا بنزین باید در حال حاضر به داخل سیلندر تزریق شود، زمانی که پیستون در مرحله تراکم قرار دارد و دیزل به داخل سیلندر پاشیده می شود تا احتراق اولیه را آغاز کند. این روش در احتراق دوقلوی آسیاب های موتوری بسیار عظیم استفاده می شود که ممکن است برای عملکرد نیروگاه انرژی و کار ابدی استفاده شود.

سیستم احتراق توکار هوا و بنزین: در این سیستم بنزین خالص مقداری زودتر از ورودی توربوشارژر وارد سیستم می شود. در این روش در نتیجه استفاده از یک سیستم واحد و کرنش کم، قیمت تامین المان های مختلف سیستم دوگانه سوز در مرحله متوسط قرار دارد و کنترل کننده های ریزپردازنده، حسگرهای برتر و استفاده از تخصص بیش از حد در گاورنرها بسیار ایجاد می کنند. دقت فوق العاده و نظارت بر کارایی موتور دوگانه سوز. معرفی کرد
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان