انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مهمترین دلایل محبوبیت هیترهای تابشی چیست؟

مهمترین دلایل محبوبیت هیترهای تابشی چیست؟

#1
بخاری تابشی صنعتی یکی از روش های گرمایشی است که به طور گسترده در تاسیسات تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. مزایای این گجت باعث شده است که توجه روز به روز بیشتر مورد توجه قرار گیرد. در این روش، گرمای تولید شده مستقیماً بر روی اجسام و سطوح آنها تابش می‌شود، با استفاده از این روش، فرآیندهای صنعتی و تولیدی ممکن است اساساً به مناسب‌ترین ابزار ممکن انجام شوند. عناصر متعددی معادل صرفه جویی در زمان، ارزش نگهداری بسیار پایین، داشتن تابش مستقیم، پتانسیل استفاده از آن در خارج، صرفه جویی در انرژی الکتریکی، بی صدا بودن، افزایش امنیت و غیره. این گجت گرمایشی را محبوب کرده اند.

بخاری تابشی چیست؟
بخاری تابشی قطعاً دقیقاً مانند گرمایش تابشی خورشید است. در سیستم گرمایش هیتر تابشی، نیروی برق یا سوخت توسط محفظه احتراق یا فاکتور درون بخاری به گرما تبدیل شده و با انعکاس آن توسط بازتابنده بخاری، باعث گرم شدن خانه مشخص می شود.
بخاری شادی یکی از مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین کالاهای گرمایشی برای گرمایش فضاهای باز و مناطق با ارتفاع بیش از 3 متر است که معادل سالن های صنعتی غول پیکر، انبارها، مرغداری ها، گلخانه ها، فروشندگان تعمیرات خودرو، آشیانه هواپیما، فضاهای فعالیت ورزشی، فضاهای نمایشگاهی و همچنین انواع محوطه های بدون حصار معادل انبارها، مساجد، انبوه پارکینگ خودروها و غیره. استفاده می شود.

مزایای بخاری های تابشی

اشکال بخاری تابشی
بخاری های تابشی بر اساس نوع توان مصرفی در دو نوع انرژی الکتریکی و سوختی یافت می شوند و در نتیجه ارزش بیش از حد انرژی الکتریکی در کشور پیشنهاد می شود تا حد امکان از بخاری های سوختی استفاده شود. . بخاری های شاد در انواع مختلف با توجه به نرم افزار خود به کلاس های بعدی تقسیم می شوند و هر کدام ویژگی ها، مزایا و قابلیت های شخصی خود را دارند. این گونه ها عبارتند از:

- بخاری دیواری شاد
- بخاری کفپوش شاد
- بخاری تابشی سقفی
- بخاری تابشی ایستاده

بخاری برقی تابشی
روشی که بخاری تابشی الکتریکی کار می کند به این صورت است که با استفاده از یک جزء، انرژی الکتریکی را به گرما تبدیل می کند و پنل های تابشی یا بازتابنده پشت فاکتور، گرمای تولید شده را به خانه مشخص شده تغییر می دهد.
بخاری برقی تابشی اهداف زیادی دارد و برای مناطق مختلف استفاده می شود:

بخاری برقی تابشی صنعتی
بخاری های برقی تابشی صنعتی برای محیط های صنعتی، تجاری و کارگاهی معادل کارخانه ها، غذاخوری ها، گلخانه ها و باغ ها و غیره مناسب هستند.

ویژگی های بخاری های تابشی تجاری

بخاری برقی تابشی خانوادگی
بخاری برقی تابشی خانه برای گرمایش خانه و محیط های محل کار مناسب است.

بخاری تابشی بنزینی
در بخاری تابشی سوخت، گرما با سوزاندن سوخت مایع یا سوخت کلان شهر در داخل لوله شومینه تولید می شود. صفحات بازتابنده بازتابنده در دو طرف لوله شومینه گرما را به سمت پایین تکرار می کنند. در نتیجه انعکاس گرما در نوع امواج مادون قرمز است، گرما قطعاً به محیط پیرامونی ساطع می شود و باعث گرم شدن تنظیمات می شود.

بخاری تابشی چتری
بخاری تابشی چتری از جمله انواع بخاری های تابشی مناسب برای گرمایش محیط های باز است و یکی از گزینه های برجسته بخاری های تابشی چتری هدایت گرما به محدوده های مورد نیاز است. این بخاری ها در محیط هایی معادل آلاچیق ها، نمایشگاه ها، باغ رستوران ها و غیره استفاده می شوند.

بخاری تابشی ایستاده
یک بخاری تابشی ایستاده، مانند انواع مختلف بخاری های تابشی، نیروی گرما را مستقیماً تولید می کند و این بخاری ها سطوح داخل مسیر تابش را بدون گرم کردن هوای اطراف گرم می کنند. به همین دلیل وجود باد و حرکت هوا تاثیری در گرمایش با بخاری تابشی نخواهد داشت.
یکی از مزایای ضروری یک بخاری تابشی ایستاده در مقایسه با انواع مختلف بخاری تابشی این است که ممکن است به سادگی از یک مکان به مکان دیگر منتقل شود. غالباً منبع بنزین بخاری های تابشی ایستاده مشابه کپسول سوخت 11 کیلوگرمی منازل است که در محفظه ای در داخل یک قسمت از بخاری قرار می گیرد.

بخاری تابشی ایستاده

بخاری شاد برای گرمایش کف
چه در مورد روش های گرمایش از کف به عنوان یکی از انواع بخاری های تابشی فکر کنیم، در این صورت خواهیم گفت که بخاری های تابشی گرمایش کف ممکن است در زیر، روی زمین استخر یا داخل دستشویی قرار داده شوند و گرمای خوبی در زیر ایجاد کنند. the ground to Don't get chilly by the clily اقلیمی.

نرم افزار بخاری تابشی
بخاری های شاد ممکن است در سقف و بیرون به عنوان یک نتیجه از مزایای خاص آنها قرار داده شود. این بخاری ها خانه زیادی را اشغال نمی کنند و در مکان هایی استفاده می شوند که برای گرم کردن کل خانه ضروری نیست، و اغلب در محیط های باز که نیاز به گرمایش دارند استفاده می شوند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان