انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تولید محتوا با محتوا هفت

تولید محتوا با محتوا هفت

#1
تولید محتوا با محتوا هفت
این روزها یکی از دلایلی که باعث رونق و دیده‌شدن کسب‌وکارها می‌شود تولید محتوا در حوزه مربوطه است. اما توجه داشته باشید بازاریابی باید از طریق ارائه‌ی محتوایی باکیفیت و درگیرکننده باشد، نه صرفاً معرفی محصولات و خدمات. با این روش می‌توانید خودتان را از میان سیل تبلیغاتی که هر روز به سمت مخاطب روانه می‌شود جدا کنید. آن موقع است که تازه می‌توانید با خیال راحت به سراغ معرفی محصولات یا خدماتتان بروید و محصول خود را بفروشید.
[عکس: -محتوا-با-محتوا-هفت_ipmj.png]
بهترین کار برای تولید محتوا به‌صورت حرفه‌ای، برون‌سپاری یا همان سفارش تولید محتوا به پلتفرم‌های مانند محتوا هفت هست. این‌گونه می‌توانید محتوای با رعایت اصول سئو، اصول نگارش و کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود تحویل بگیرید و در نتایج موتورهای جست‌وجو رتبه برتر دریافت و فروش خود را چندین برابر افزایش دهید.
حالا شاید برای شما سوال پیش بیاید برون‌سپاری محتوا چه مزایای دارد؟
برون‌سپاری محتوا می‌تواند در وقت و انرژی صاحب کسب‌وکار صرفه‌جویی و همچنین این امکان را به صاحب کسب‌وکار می‌دهد تا محتوای اصولی دریافت کند.
در این ادامه قصد داریم نکات مرتبط با تولید محتوای حرفه‌ای را برای شما توضیح دهیم تا بتوانید محتوای باکیفیت تولید و مخاطب خود را به مشتری دائمی تبدیل کنید.
در گام اول باید بگوییم محتوا چیست تا بتوانید مفهوم آن را درک کنید.
به تبدیل اطلاعات به شکل فیلم، متن، عکس، پادکست و... که به مخاطب مطلبی را انتقال می‌دهد محتوا گفته می‌شود. حالا شاید برای شما سوال پیش بیاید چرا محتوا در بین افراد و رونق بخشیدن به کسب‌وکارها طرفدار پیدا کرده است؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم گوش افراد از  روش‌های تبلیغاتی قدیمی و سنتی پر شده است و به دنبال روش‌های نوین هستند. پس صاحب کسب‌وکار باید به دنبال روشی جذاب برای جذب مشتری باشد؛ تولید محتوا و قرار دادن آن در سایت، شبکه‌های اجتماعی، بیلبوردهای تبلیغاتی و... انتخاب مناسبی است.
اما به این سادگی هم نیست که یک محتوایی تولید کنید و سریع آن را منتشر کنید.
خصوصیات محتوای با ارزش
·      عدم کپی‌برداری
·      رعایت اصول سئو
·      توجه به کلمات کلیدی
·      استفاده از رنگ‌های چشم‌نواز
·      توجه به روان‌شناسی رنگ‌ها
·      انتشار محتوا براساس تقویم محتوایی
·      استفاده از فونت خوانا با سایز مناسب
·      استفاده از علائم نگارش در جای مناسب
·      استفاده از تیتر مناسب با توجه به سرچ افراد
·      شناسایی سلیقه مخاطبین و تولید محتوا بر اساس آن
·      و...
توجه داشته باشید هیچگاه کیفیت را فراموش نکنید؛ چرا که محتوای بی‌کیفیت و سرهم‌بندی شده هیچ ارزشی ندارد؛ تازه باعث از دست رفتن اعتماد مشتری می‌شود.
خب همان‌طور که می‌دانید داشتن تقویم محتوایی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید برای تولید محتوا داشته باشید.
حالا تقویم محتوا چیست؟
به نگارش محتوا براساس زمان و موضوع از پیش مشخص شده و انتشار در پلتفرم معین را تقویم محتوایی می‌گویند.
برای تهیه تقویم محتوایی می‌توانید از سایت‌هایی مانند محتوا هفت کمک بگیرید تا برای شما این خدمت را انجام دهند.
روند کار محتوا هفت برای تهیه تقویم محتوایی چگونه است؟
برای تهیه تقویم محتوایی باید کسب‌وکار خود را به صورت مفصل معرفی کنید.
محتوا هفت با توجه به گفته‌های شما، مخاطب هدف را شناسایی می‌کند. مخاطب هدف یعنی چه قشر از افراد جامعه با چه جنسیت، چه مقدار سواد و سنی و... از خدمات یا محصولات شما استفاده می‌کنند. بعد از آن اقدام به تهیه تقویم محتوایی می‌کند.
این گونه شما به صورت دورکار، می‌توانید نویسنده خبره و حرفه‌ای استخدام و بهترین نوع محتوا را بر اساس نیازهای سنجیده شده تحویل بگیرید.
اگر شما هم به تولید محتوا در زمینه متن، فیلم، پادکست، تصویر و... علاقه‌مند هستید می‌توانید اینکار را با کمترین میزان هزینه آغاز کنید.
ابزار موردنیاز برای تولید محتوا در منزل
برای تولید محتوا به صورت دورکاری کافی است شما یک لپ‌تاپ یا گوشی هوشمند متصل به اینترنت داشته باشید و به برنامه‌های مانند آفیس، فتوشاپ، کمتازیا تسلط کافی داشته باشید. این‌گونه می‌توانید کار خود را در حوزه تولید محتوا آغاز کنید. اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که محتوایی که تولید می‌کنید باید یونیک و منحصر به فرد باشد. پس باید مطالعه خود را در زمینه‌ای که قرار است درباره آن محتوا تولید کنید افزایش دهید تا بتوانید در این حوزه موفق شوید.
مزیت استخدام نویسنده به صورت دورکاری
تولید محتوا به صورت دورکاری برای افرادی که شرایط کار در بیرون از خانه و همچنین تمایل به کار تمام‌وقت را ندارند بسیار مناسب است. این‌گونه خیلی راحت و در هر زمان و مکانی می‌توانید محتوا تولید و در آمد کسب کنید.
سخن آخر
در این مقاله سعی بر این داشتیم یک سری نکات مهم در رابطه با تولید محتوا و همچنین مزایای تولید محتوا به صورت دورکاری را توضیح دهیم تا بتوانید برای خود کسب‌وکاری راه‌اندازی کنید. ممنون که با ما همراه بودید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان