انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چجوری با فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه درآمد میلیونی داشته باشیم؟

چجوری با فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه درآمد میلیونی داشته باشیم؟

#1
درآمد فروشگاه لوازم آشپزخانه را بررسی کنید
به مجموع چیزی که یک کسب و کار به دست می آورد، درآمد می گویند.ما از دو منظر به درآمد این شغل می نگریم.

[عکس: 1611410729-8rGm6rF34hxyDlDs.jpg]

درآمد مستقیم
روش درآمدزایی فروشگاه لوازم آشپزخانه بر اساس فروش کالا می باشد و درآمد مستقیم آن همان است که از فعالیت اصلی بر اساس آن کار به دست می آید.

درآمد غیر مستقیم
برخی از مشاغل مانند این نوع کار نه تنها از طریق فعالیت اصلی خود که فروش اجناس است، بلکه از طریق فعالیت های جانبی مانند اجاره بخشی از مشاغل، تبلیغات، نوسانات قیمت و ... درآمد کسب می کنند.


[عکس: home-min.jpg]

نمونه های موفق
با اندکی سرچ در اینترنت شما می توانید نمونه های موفق زیادی در حوزه فروش لوازم خانه و آشپزخانه بیابید. وبسایت هایی نظیر نیلادکور ، آف دکور و اتاق چند نمونه از این فروشگاه های موفق در این حوزه محسوب می شوند. در این فروشگاه ها انواع متنوع ست خواب مانند روتختی دخترانه و پسرانه و دکوراسیون و وسایل آشپزخانه عرضه می شود.


چرا یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بسازیم؟

یکی از دلایل اصلی راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی، امکان فروش بدون محدودیت زمانی و مکانی است. اصولاً عموم مردم برای خرید لوازم خانگی به فروشگاه های عمده لوازم خانگی در شهر خود مراجعه می کنند. بنابراین فروش یک فروشگاه در حضور تهران با فروش یک فروشگاه در یک شهر کوچک یکسان نخواهد بود.اما چه راه حلی می تواند به فروشگاه های دیگر اجازه دهد تا فروش بیشتری داشته باشند و خود را در معرض دید عموم قرار دهند؟


[عکس: bandil-homeappliance.png]

پاسخ به این سوال طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی است. زیرا با ساخت فروشگاه اینترنتی دیگر فرقی نمی کند که فروشگاه شما در کدام شهر یا منطقه واقع شده باشد، با این حال مشتریان به راحتی می توانند فقط به صورت آنلاین از شما خرید کنند.

 
ساده ترین راه برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

بسیاری از صاحبان فروشگاه های لوازم خانگی از طراحی مکان فروشگاه می ترسند زیرا فکر می کنند هزینه زیادی خواهد داشت یا مدیریت آن بسیار دشوار است. اما این طرز فکر اشتباه است. این روزها روش های بسیار متفاوت و بسیار کاربردی وجود دارد که کار شما را آسان می کند و می توانید بدون نگرانی از گذشته در بازار آنلاین بفروشید. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع فرآیند آماده سازی برای میانجیگری انجام دهید.

[عکس: kitchen-craft-brand-header-banner-1564065473]

1. در بازاریابی تخصصی شرکت کنید

بازاریابی طاقچه به معنای فعالیت در یک زمینه خاص است. به عنوان مثال، هنگام راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی، به جای داشتن انواع لوازم خانگی در فروشگاه خود، فقط یک دسته بندی خاص مانند یخچال را بفروشید. مزایای این نوع فعالیت چیست؟ با کار در بخشی از بازار به راحتی می توانید در آن قسمت معروف شوید و به عنوان یک فروشگاه ارجاع کننده شناخته شوید، همچنین می توانید محصولات را با سهولت بیشتری از فروشگاه خریداری کنید.

[عکس: page__en_us_16468191321958168.jpeg]

2. روش فروش خود را مشخص کنید

فروش اینترنتی لوازم خانگی به یک روش محدود نمی شود. شما می توانید روش های مختلفی را ارائه دهید.

یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ایجاد کنید

یکی از راه های فروش کالا در اینترنت، طراحی فروشگاه اینترنتی است. راه های مختلفی برای داشتن سایت فروشگاهی وجود دارد که هر کدام می تواند متناسب با نیاز و شرایط شما باشد.اما دیگر نیازی به صرف هزینه، زمان و دانش برنامه نویسی برای داشتن سایت ندارید، زیرا با آمدن فروشگاه سازها، این کار بسیار آسان شده است. در کمتر از یک هفته می توانید یک فروشگاه کاملاً برجسته داشته باشید و بدون هیچ دانش فنی آن را به راحتی مدیریت کنید.اگر قصد دارید یک سایت فروشگاه لوازم خانگی با یک فروشگاه ساز بسازید، بهتر است کمی تحقیق کنید. زیرا این روزها بسیاری از شرکت ها این خدمات را ارائه می دهند اما امکانات آنها با هزینه ای که از شما دریافت می کنند منطقی نیست.

[عکس: IMG_8734.jpg]

3.فروش در اینستاگرام

یکی از ساده ترین راه ها برای فروش آنلاین، فروش در اینستاگرام است. اما فروش محصولاتی مانند پوشاک، لوازم آرایشی و ... در اینستاگرام رایج تر است. اما ایجاد صفحه فروشگاه در اینستاگرام رایگان است و با تبلیغات و تولید محتوای حرفه ای می توانید فالوورهای زیادی را جذب کنید.هنگامی که صفحه شما رشد کرد و مشتریان شما رشد کردند، این روش فروش دیگر کافی نخواهد بود. برای جلب رضایت مشتری باید دائما آنلاین و مسئولیت پذیر باشید. همچنین، اگر سریع پاسخ ندهید، مشتری به راحتی از خرید خود عقب نشینی می کند.

[عکس: sell-instagram-account.png]

4.آماده سازی فروشگاه اینترنتی

پس از طراحی سایت لوازم خانگی باید آن را مطابق میل و سلیقه خود چیدمان کنید. شما می توانید اسلایدر سایت را بر اساس نوع محصولات و نیاز خود تغییر دهید. همچنین به راحتی می توانید هر قسمت از فروشگاه را تغییر دهید و آن را به سلیقه خود طراحی کنید.پس از آماده شدن ظاهر و ظاهر سایت، باید تصاویری با کیفیت و جذاب برای محصولات تهیه کنید. 

[عکس: 7p0asfjdx6rw.jpeg]

5. محتوای حرفه ای تولید کنید

فروشگاه اینترنتی را تنها نگذارید. شما دائماً نیاز به به روز رسانی توضیحات و قیمت محصولات دارید. اما آیا این تغییرات برای تولید محتوای سایت کافی است؟ خیر، برای افزایش رتبه سایت فروشگاهی خود در گوگل باید محتوا را به صورت حرفه ای و سئو پسند تولید کنید. تولید محتوا می تواند مربوط به بخش وبلاگ باشد.

[عکس: 1042021191.jpg]


درآمد یک فروشگاه لوازم خانگی چقدر است؟

سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی بسیار کمتر از راه اندازی فروشگاه فیزیکی است. چون وسایل بزرگ هستند و باید یک فروشگاه بزرگ بخرید. بنابراین هزینه تهیه این فروشگاه بالاست.اما هزینه فروش لوازم خانگی در اینستاگرام که رایگان است، از طرفی برای ساخت سایت فروشگاهی فقط باید هزینه دامنه، هاست و فروشگاه ساز پرداخت کنید که نسبت به هزینه آن بسیار ناچیز است. سایت فیزیکی فروشگاه. .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، galleryata


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان