انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنید؟

چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنید؟

#1
تبلیغات گوگل عبارات کلیدی گرد هستند. عبارات کلیدی عباراتی هستند که مردم هنگام نگاه کردن از آنها استفاده می کنند. این عبارات علاوه بر این از دیدگاه صاحبان خانه وب سایت ضروری هستند، زیرا این عبارات پنجره ای به وب سایت آنها هستند.

فرض کنید در جستجوی یک خرده فروش لوازم آرایشی هستید. ممکن است در جستجوی عبارت زیبایی باشید. در این سطح، احتمالاً یک صفحه وب از نتایج برای شما نمایش داده می شود که در میان آنها، تبلیغات گوگل را نیز مشاهده خواهید کرد. حضور صحیح وب سایت شما در نتایج به تعداد مناسبی از عبارات کلیدی بستگی دارد که فرد برای دستیابی به وب سایت شما به دنبال آن است.

تبلیغات گوگل چگونه رتبه بندی می شود؟
گوگل دارای 4 مکان اول و 4 مکان نهایی صفحه اصلی وب برای تبلیغات است و از بین این 8 مکان، رتبه بندی تکمیل شده است. این دوره به عنوان یک فروش عمومی عمل می کند. در مرحله اول، گوگل باید تصمیم بگیرد که کدام وب سایت ها در مورد معیارهای پرداخت به ازای کلیک (PPC) و رتبه بندی کیفیت بالا بالاتر هستند. رتبه بندی کیفیت بالا کمیتی است که استاندارد وب سایت شما را تعیین می کند.

وقتی به دنبال عبارتی می‌گردید، گوگل شروع به پیشنهاد دادن می‌کند. ابتدا قیمت هر کلیک بر روی وب‌سایت‌ها را بررسی می‌کند که می‌توان با عبارت کلیدی مرتبط جستجو کرد و پس از آن به رتبه کیفیت بالای آن می‌رسد. الگوریتم های گوگل وب سایت ها را در پاسخ به محاسباتی که انجام می دهند رتبه بندی می کند. به عنوان مثال، در صورتی که رتبه بندی کیفیت بالا شما بیش از حد باشد، Google برای تبلیغات هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. 2 استاندارد PPC و رتبه بندی کیفیت بالا به شدت مرتبط هستند. این بدان معناست که ممکن است به ازای هر کلیک ارزش زیادی داشته باشید و پیش‌بینی کنید که گوگل مکان شما را معرفی کند، اما اگر رتبه کیفیت بالایی نداشته باشید، مکان را دریافت نمی‌کنید و بالعکس. حتی شما احتمالاً ارزش کمی دارید، با این حال کیفیت بالایی که نیاز دارید، ممکن است مکان را پیش بینی کنید.

انواع روش های هزینه در تبلیغات گوگل
PPC: یک روش کارمزدی که به ازای هر کلیک روی تبلیغات، خواه در صفحه وب نتایج جستجوی گوگل یا تبلیغات بنری، قیمت را به حساب مالک شرکت کاهش می دهد.

CPM: عملکرد این تکنیک کارمزد این است که شما به سادگی، چون مالک سازمانی، باید مقدار مشخصی را به حساب Google خود برای تنوع مطمئنی از نمایش ها بپردازید.

CPA: این تکنیک هزینه بر کارایی حرکت مشخص شده توسط مالک شرکت متکی است. به عنوان مثال، کلیک کردن روی دکمه خرید هدف من است. احتمالاً تا زمانی که شخصی روی دکمه اکتساب کلیک نکند، هیچ هزینه ای از حساب من کسر نخواهد شد.


https://shanargroup.com/google-ads/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان