انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اتهام کلاهبرداری

اتهام کلاهبرداری

#1
وکیل کلاهبرداری چگونه جرم را ثابت می کند ؟
۱-در مرحله اول وکیل شما به دقت به شرح ماجرا گوش می دهد و سعی می کند تا نکات قانونی و حقوقی را استخراج کند.
۲-در مرحله دوم پرونده کلاهبرداری را به دقت مورد مطالعه و برسی قرار می دهد و تمامی مدارک و مستندات شما را از حیث اعتبار و از نظر قانونی مورد برسی قرار می کند.
۳-پس از کسب اطلاعات لازم در مورد پرونده شما ، وکیل کلاهبرداری برای به نتیجه رسیدن پرونده شما در سریع ترین زمان و بهترین نحو ممکن ، مسیری را انتخاب می کند. این مسیر بر اساس موضوع کلاهبرداری ، مدارک و مستندات شما و همچنین میزان خسارت می تواند متفاوت باشد.
۴-وکیل کلاهبرداری به همراه مدارک و مستندات شما به مرجع قضایی صحیح مراجعه می کند و به طرح دعوا و تنظیم شکوائیه کلاهبرداری می پردازد.
۵-در آخر به نمایندگی از شما در دادگاه حضور پیدا می کند و به دفاع درست و منطقی از شما می پردازد و تمامی تلاش خود را برای نتجیه رسیدن پرونده به کار می گیرد.


اتهام کلاهبرداری
گاهی کلاهبرداری به اشتباه به شخصی نسبت داده می شود. تبعات این اتهام می تواند بسیار مخرب باشد به همین علت است که فرد باید به سرعت به اثبات بی گناهی خود بپردازد. در چنین مواقعی است که یک وکیل خوب برای اثبات بی گناهی متهم به کلاهبرداری نیاز است.
وکیل کلاهبرداری صرفا به دفاع از زیان دیده در این جرم  نمی پردازد. گاهی پیش می آید که فردی به اشتباه به جرمی متهم می شود و تمامی زندگی او تحت تاثیر این اتهام قرار میگیرد. در این زمان وکیل کلاهبرداری با دقت نظر تمامی مدارک  و مستندات را که می تواند دال بر بی گناهی فرد باشد را جمع آوری می کند و به دادگاه ارائه می کند. در نهایت پس از اثبات بی گناهی ، به اعاده حیثیت از فرد می پردازد و زندگی فرد را از نظر قانونی و حقوقی به حالت عادی باز میگرداند


منبع: https://adlohagh.com/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان