انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برندسازی وبلاگ چیست و چرا مهم است؟

برندسازی وبلاگ چیست و چرا مهم است؟

#1
برندسازی وبلاگ چیست؟
چرا برندسازی وبلاگ مهم است؟
دو سوالی که هر وبلاگ نویس جدی باید پاسخ آنها را بداند.
تبلیغات درست شما را به ارمانی که در ذهن دارید نزدیک میکند.
اما با کمال تعجب، بسیاری از وبلاگ نویسان باتجربه هنوز نمی دانند برندسازی وبلاگ چیست یا چرا اهمیت دارد.
برخی فکر نمی کنند که وبلاگشان حتی به یک برند نیازی ندارد!
مشکل این است که نام تجاری می تواند موضوع حساسی باشد. اگر یک طراح گرافیک یا متخصص بازاریابی نباشید، احتمالاً می خواهید از هر چیزی که مربوط به برندسازی است اجتناب کنید.
زیرا برندسازی وبلاگ آسان نیست. به خصوص بدون کمک.
احتمالاً با من موافق خواهید بود که اکثر مردم وبلاگی را راه‌اندازی نمی‌کنند زیرا فقط می‌خواهند برندسازی وبلاگ انجام دهند.
آنها وبلاگ هایی را درباره موضوعاتی که به آنها علاقه دارند راه اندازی می کنند! به همین دلیل است که وبلاگ نویسان یک جایگاه خاص را برای تمرکز بر روی آن انتخاب می کنند.
زیرا آنها می خواهند آنچه را که می دانند به اشتراک بگذارند.
نام تجاری وبلاگ تنها یکی از قطعات ایجاد و مدیریت یک کسب و کار وبلاگ نویسی آنلاین موفق است.
این چیزی است که شما فقط باید انجام دهید.
ما تا پایان این مقاله مطمئن می شویم که منظور ما از برندسازی وبلاگ چیست و اگر می خواهید شانس موفقیت خود را افزایش دهید چرا مهم است.
بیا یک نگاهی بیندازیم.
برندسازی وبلاگ چیست؟
برندسازی اساساً مجموعه‌ای از چیزهای هنری است که یک بخش بازاریابی ارائه می‌کند.
و هدف این است که در نهایت به نوعی راه منحصر به فرد قابل شناسایی و متمایز برای کسی بپردازیم که بتواند تجارت خود را تبلیغ کند.
اکثر کسب و کارها می دانند که به برندسازی نیاز دارند.
وبلاگ ها هیچ تفاوتی با مشاغل معمولی ندارند.
ما به مردم آموزش می دهیم که چگونه مشاغل وبلاگ نویسی آنلاین موفق را اداره کنند.
و وبلاگ ها نیاز به برندسازی وبلاگ دارند.
این واقعاً هیچ تفاوتی با ایجاد یک نام تجاری برای یک تجارت معمولی ندارد. ما فقط همین مفاهیم و اصول را برای یک کسب و کار وبلاگ نویسی آنلاین اعمال می کنیم.
عناصر برندسازی وبلاگ
در اینجا برخی از عناصر اصلی وجود دارد که هنگام نگاه کردن به برندسازی وبلاگ مشاهده خواهید کرد.
نام - کلمات واقعی استفاده شده برای نامگذاری وبلاگ شما (مثلاً بیشتر بسازید، کمتر خرج کنید)
URL – آدرس وب سایت وبلاگ شما (مثلا makemore-spendless.com)
لوگو – یک عنصر بصری برای تشخیص وبلاگ شما (مثلاً ما از 2 M همپوشانی در رنگ های آبی و نارنجی خود استفاده می کنیم)
شعار - یک شعار یا عبارت مرتبط (مثلاً نایک "فقط انجامش بده")
فونت یا فونت – انواع مختلف، اندازه‌ها و رنگ‌های متنی که در وبلاگ استفاده می‌شود (مثلاً برای سرفصل‌های بخش، متن پاراگراف و سرفصل مقاله، فونت‌ها و اندازه‌های متفاوتی داریم)
پالت رنگ - رنگ های مختلف مورد استفاده در تمام صفحات و پست های یک وبلاگ
طراحی – طرح یا قالبی که وبلاگ شما برای سازماندهی تمام صفحات و پست ها استفاده می کند
تم – شبیه به طرح، یک تم ثابت در تمام صفحات و پست های یک وبلاگ اعمال می شود (یک تم می تواند به مدیریت انتخاب فونت و رنگ شما کمک کند)
سبک نوشتن – شاید نحوه نوشتن شما از وبلاگ های دیگر متمایز باشد
همه این عناصر را کنار هم قرار دهید و برای خود یک برند برای وبلاگ خود به دست آورید.
این به شما کمک می کند تا یک هویت منحصر به فرد برای وبلاگ خود ایجاد کنید.
این راهی برای نشان دادن شخصیت خود از طریق برندسازی است.
و اگر مأموریت یا چشم‌انداز خاصی دارید، ممکن است بتوانید آن را از طریق برندسازی خود نشان دهید.
قطعات
برندسازی مشاغل بزرگ
به یک تجارت معمولی مانند یک فروشگاه مواد غذایی، پمپ بنزین یا برند لباس مورد علاقه خود فکر کنید.
اگر آنها ساختمان فیزیکی دارند، می توانید تصور کنید که علامت آنها چگونه است ؟ می توانید توضیح دهید که لوگوی آنها چگونه است ؟ چه رنگی است ؟ اگر عکس چیزی همراه با نام آنها وجود دارد؟
اینها همه عناصر برندسازی هستند.
کسب و کارهای موفق از دستورالعمل های برند بسیار خاصی پیروی می کنند تا مطمئن شوند که در همه جا قابل شناسایی هستند.
زیرا آنها زمان و پول زیادی را برای ایجاد یکی از بزرگترین دارایی های خود - برندشان اختصاص داده اند.
برخی از با ارزش ترین مارک ها را بررسی کنید (از howmuch.net ).
با ارزش ترین برندها
چه تعداد از آن برندها را بلافاصله می شناسید؟ و چه احساساتی را با آن برندها مرتبط می کنید؟ چه کار می کنند؟
برندسازی خوب این کار را انجام خواهد داد.
برندسازی خوب قابل تشخیص خواهد بود.
در اینجا چند موردی است که من می شناسم و ارتباط هایی که ایجاد می کنم:
اپل – سیبی متمایز با گاز گرفتن، معروف به آیفون و مک بوک، گران قیمت
آمازون - آرم لبخند، می تواند تقریباً هر چیزی را ارزان بخرد و سریع آن را دریافت کند
مک دونالد - قوس طلایی، مک های بزرگ و سیب زمینی سرخ شده نمکی
نایک - swoosh (چک)، کفش، لباس، و بسیاری از چیزهای مرتبط با ورزش
احتمالاً 90 درصد از آن مشاغل را می توانم ادامه دهم و ادامه دهم .
من بیشتر آن مشاغل را دیده ام، استفاده کرده ام یا با آنها تعامل داشته ام. به استثنای بانک های آمریکایی. چون خب ما کانادایی هستیم
اما برندسازی چیزهای زیادی در مورد یک تجارت می گوید.
می تواند به مردم بگوید که شما کی هستید، به چه چیزی معروف هستید و چرا اهمیت دارید.
و کسب و کارهای موجود در تصویر بالا کار بسیار خوبی از آن انجام می دهند.
چک لیست دقیقی را که قبل از انتشار هر مقاله استفاده می کنیم، دریافت کنید
ایمیل خود را وارد کنید و کپی خود را از کاربرگ 100% رایگان "چک لیست انتشار" دانلود کنید
نسخه رایگان خود را دانلود کنید
راهنمای سبک برندسازی
راهنمای سبک برندسازی اساساً همین است. راهنمای سبک
آن عناصر نام تجاری وبلاگ را از قبل به یاد دارید؟ بیایید روی چند مورد از آنها تمرکز کنیم، به ویژه:
نام
لوگو
فونت یا فونت
پالت رنگ
این عناصر برخی از مواردی هستند که در راهنمای سبک برندسازی وجود دارد.
این راهنمای سبک ممکن است به شما بگوید که چگونه نام کسب و کار را بنویسید. برخی ممکن است همه با حروف بزرگ یا کوچک باشند. یا اندازه یا رنگ خاصی از فونت. یا در جهت خاصی نوشته شده است.
ممکن است به شما بگوید که چگونه از لوگوی تجاری به درستی استفاده کنید. شاید یک نسخه روشن برای محتوای روشن تر (مثلاً صفحات پس زمینه سفید) و یک نسخه تاریک برای محتوای تیره تر وجود داشته باشد. یا یک نسخه کامل از لوگو و یک نسخه فشرده (کوتاه) از لوگو وجود دارد.
فونت ها و رنگ ها نیز به همان اندازه مهم هستند که ثابت نگه داشته شوند.
تا چه حد می‌خواهید بانکداری آنلاین را که کاملاً در کمیک بدون کلاه قرمز است جدی بگیرید؟
دقیقا. واقعا فریاد نمی زنم قابل اعتماد.
این مقاله از Canva را در مورد راهنماهای سبک و چند قطعه از راهنمای سبک نام تجاری آنها از اینجا در زیر بررسی کنید.
(btw Canva برای ساخت هر چیزی که مربوط به گرافیک باشد عالی است)
راهنمای سبک بوم 1
راهنمای سبک بوم 2
راهنمای سبک بوم 3
راهنمای سبک بوم 4
این خیلی خاص است!
نگران نباش اگر تازه شروع به کار کرده اید، نیازی به این موضوع ندارید.
اما اگر پیش بروید و یک طراح گرافیک یا مشاور بازاریابی را برای ارائه یک راهنمای سبک برندسازی استخدام کنید، می توانید انتظار چنین چیزی را داشته باشید.
چرا برندسازی وبلاگ مهم است؟
بیایید واقع بین باشیم. احتمالاً یک طاقچه منحصر به فرد کاملاً جدید اختراع نکرده اید که قبلاً هرگز انجام نشده است.
در حال حاضر افرادی وجود خواهند داشت که در مورد هر جایگاه ممکن، از جمله شما، وبلاگ می نویسند.
اگر می خواهید وبلاگ نویسی را در برخی از جایگاه های محبوب تر (مالی مالی شخصی، سلامت و تناسب اندام، سفر، غذا) شروع  کنید، وبلاگ های رقیب زیادی خواهید داشت .
حتی ما رقیبی داریم. وبلاگ های زیادی وجود دارد که به افراد کمک می کند تا کسب و کار وبلاگ نویسی خود را راه اندازی کنند.
و همه آنها منحصر به فرد هستند.
نام تجاری وبلاگ مهم است زیرا فرصتی است برای نشان دادن اینکه چه کسی هستید و چه می کنید.
این فرصت شماست تا به آنها بگویید چرا مهم هستید.
چرا مهمی
چرا آنها باید وبلاگ شما را به جای صدها رقیب در آنجا انتخاب کنند.
ما به مردم کمک می کنیم تا مشاغل وبلاگ نویسی آنلاین موفقی را اداره کنند. نه وبلاگ های سرگرمی
بنابراین اگر می خواهید شانس موفقیت خود را افزایش دهید، باید با وبلاگ خود مانند یک تجارت رفتار کنید و برندسازی ثابتی ایجاد کنید.
شما مهم هستید
اولین برداشت ها و ظاهر
عادت کنید که برند وبلاگ خود را به عنوان یک شخص مشاهده کنید.
زیرا اساساً همین است.
برند شما منحصر به فرد است. داستانی برای گفتن دارد. ظاهر و رفتار خاصی دارد.
درست مثل یک فرد.
زمانی که برای اولین بار با شخص جدیدی ملاقات می کنید، فکر کنید. شما می خواهید اولین تاثیر خوبی داشته باشید، درست است؟
همه می دانند که برداشت اولیه چقدر مهم است.
به همه ما در بزرگ شدن یک چیز گفته شده است.
اولین تعامل شما قرار است لحن را برای همه تعاملات آینده تنظیم کند. اگر حتی به یک تعامل دوم برسید.
برای وبلاگ شما فرقی نمی کند.
اولین باری که کسی از وبلاگ شما بازدید می کند مانند رفتن به اولین قرار ملاقات است. شما می خواهید آنها با تأثیر خوبی از وبلاگ شما خارج شوند.
شما می خواهید آنها از تجربه خود لذت ببرند و بیشتر بخواهند. این شانس شماست که خاطره انگیز باشید.
و اگر خوش شانس باشید، آدرس ایمیل آنها را دریافت خواهید کرد.
زیرا می خواهید بتوانید برای آن تاریخ دوم پیگیری کنید.
درست مانند زندگی واقعی، برخی افراد شما را دریافت خواهند کرد. برخی از مردم نمی خواهند.
با وبلاگ فرقی نمی کند. برخی از افراد بازدید می‌کنند و کاملاً به آنچه شما در مورد آن هستید می‌رسند. و برخی از مردم فقط علاقه ای نخواهند داشت.
اشکالی ندارد.
اما اجازه ندهید که شما را از برندسازی وبلاگتان باز دارد.
زیرا برندینگ خوب = اولین برداشت خوب.
این تبلیغ را از Dollar Shave Club ببینید. این اولین تبلیغی است که برای این شرکت دیدم و هنوز هم آن را دوست دارم. چون شگفت انگیز است.
مزایای برندسازی وبلاگ
اگر می خواهید زمان و تلاش خود را برای ایجاد برندسازی موثر وبلاگ صرف کنید، احتمالاً می خواهید نتایجی را مشاهده کنید.
بیایید به برخی از مزایا یا نتایجی که خواهید دید نگاهی بیندازیم:
افزایش ترافیک وب سایت شما
مشترکین ایمیل بیشتر
مشتریان بیشتر
افزایش درآمد حاصل از محصولات و خدمات
افزایش ارزش تجاری
کمپین های تبلیغاتی موثرتر
رشد کلی
فرصت هایی برای یادگیری و آموزش مخاطبان
جامعه ای با هدف و هویت بسازید
ارتباط با توده ها
غرور، شناخت، رضایت
افزایش حس مشروعیت
وقتی بتوانید یک نام تجاری موثر ایجاد کنید، خواهید دید که سایر جنبه های وبلاگ خود در جای خود قرار می گیرند و به راحتی موفق می شوید.
بهش فکر کن:
شما یک نام تجاری عالی برای وبلاگ جدید خود ایجاد می کنید.
از آنجایی که برندسازی عالی باعث می‌شود که شما قانونمندتر به نظر برسید ، اولین بازدیدکنندگان شما فوق‌العاده تحت تأثیر قرار می‌گیرند و شروع به گفتن آن به دیگران می‌کنند.
تبلیغات دهان به دهان افراد بیشتری را به سمت وبلاگ شما سوق می دهد.
شما دوره ها یا محصولاتی را ایجاد می کنید که با نام تجاری وبلاگ شما سازگار است.
سپس یک کمپین تبلیغاتی با تمرکز بر برند خود راه اندازی می کنید.
و سپس مردم شروع به خرید هر چیزی می کنند که شما می فروشید.
زیرا مردم از برندهایی که می شناسند و می شناسند خرید می کنند.
هنوز فکر می کنید به برندسازی نیاز ندارید؟
هویت نام تجاری
چک لیست دقیقی را که قبل از انتشار هر مقاله استفاده می کنیم، دریافت کنید
ایمیل خود را وارد کنید و کپی خود را از کاربرگ 100% رایگان "چک لیست انتشار" دانلود کنید
نسخه رایگان خود را دانلود کنید
آنچه نام تجاری ما در مورد آن است
در اینجا نام تجاری ما به نظر می رسد. در اینجا هیچ رازی وجود ندارد، ما همه چیز را از دست می دهیم.
به یاد داشته باشید که با برند خود مانند یک شخص رفتار کنید. وقتی کارتان را تمام کردید، باید بتوانید درست مثل یک شخص واقعی آن را معرفی کنید.
مثل این.
نام وبلاگ ما بیشتر بسازید، کمتر خرج کنید.
همه ما به دنبال کمک به کارآفرینان مشتاق هستیم که کسب و کارهای وبلاگ نویسی آنلاین موفق را راه اندازی کنند .
و ما به آنها کمک خواهیم کرد تا از وبلاگ خود سود بیشتری ببرند، در حالی که هزینه کمتری برای انجام این کار می کنند.
به طور مشخص.
محتوای ما سازماندهی شده و به راحتی قابل دسترسی است. همه چیز تمیز و ساده به نظر می رسد . بدون زباله بدون تبلیغات
ما از فونت‌هایی استفاده می‌کنیم که به راحتی خوانده می‌شوند ( montserrat )، و با فونت دست‌نویس برای عناوین مقاله ، یک تماس شخصی اضافه می‌کنیم ( احتیاط ).
رنگ های اصلی ما آبی دودی ( #54AFBC ) و نارنجی خونی ( #FE5C36 ) برای تأکید بر موارد مهم هستند.
ما از یک تم ( Astra ) و صفحه‌ساز ( Elementor Pro ) برای مدیریت قالب‌بندی و طرح‌بندی همه چیز ( صفحات، پست‌ها، آرشیوها، سرصفحه‌ها، پاورقی‌ها ) استفاده می‌کنیم.
مقالات ما بخشی از داستان، بخشی آموزش است. و هر چیزی که می نویسیم از دیدگاه خودمان است.
چه نحوه نوشتن، چه داستان هایی که می گوییم.
چون ما داستان های زیادی تعریف می کنیم.
به خصوص در  صفحه درباره ما ، که btw یکی از بهترین مکان هایی است که می توانید شخصیت پشت برندینگ وبلاگ خود را نشان دهید.
پس از این فرصت استفاده کنید و نهایت استفاده را ببرید.
خودشه.
این ما هستیم و چیزی که در مورد آن هستیم.
حالا چی؟
وقتی درباره برندسازی وبلاگ صحبت می کنیم، ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد. اما کار سختی است که فقط زمان می برد.
برای انجام این کار باید چه کاری انجام دهید:
بفهمید که موضوع/طاقچه شما چه خواهد بود
یک نام برای وبلاگ خود انتخاب کنید
یک URL را انتخاب کنید و آن را ثبت کنید
با یک لوگوی شیرین بیایید
شعار برند خود را مشخص کنید
فونت یا تایپ را انتخاب کنید (گوگل را امتحان کنید)
پالت رنگ خود را انتخاب کنید (گوگل را امتحان کنید)
موضوع و طرح خود را انتخاب کنید
سبک نوشتاری خود را مشخص کنید
این کاملا ارزش زمانی را دارد که شما صرف آن می کنید.
همچنین می توانید قسمت 2 – مدیریت وبلاگ خود را از مجموعه جامع 4 قسمتی ما در مورد راه اندازی وبلاگ بررسی کنید.
زمان پریز بی شرمانه
فراموش نکنید که دکمه لایک را بشکنید و در کانال ما عضو شوید!!!
*ترسیدن*
بسیار خوب، اما جدی، شما تا اینجا پیش رفتید، بنابراین ما هنوز شما را کاملاً از دست نداده ایم. ما امیدواریم که شما مقداری ارزش از این دریافت کرده باشید (یا حداقل سرگرم شده باشید).
لطفا مطالب ما را لایک یا به اشتراک بگذارید ، به خصوص اگر کسی را می شناسید که باید آن را ببیند. ما بسیاری از این اطلاعات را به صورت رایگان به اشتراک می گذاریم زیرا برای دسترسی به افراد به شفاهی تکیه می کنیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان