انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اقامت ترکیه با خرید ملک : شرایط اخذ اقامت و تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک 2022

اقامت ترکیه با خرید ملک : شرایط اخذ اقامت و تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک 2022

#1
شرایط عمومی خرید املاک و مستغلات در ترکیه

ترکیه کشوری است در همسایگی شمال غربی ایران و قرابت بسیار نزدیکی از لحاظ فرهنگی و تا حدودی مذهبی با مردم ایران دارد، کشوری پر از اماکن ویژه و دیدنی در شهرهای مختلف همچون استانبول ، ازمیر ، آنتالیا و … با آب و هوایی مطبوع و سواحلی زیبا است که صنعت گردشگری و توریسم ترکیه در سطح جهان بر سر زبان ها افتاده است. تعداد قابل توجهی از ایرانیان بدلیل همسایگی ترکیه با کشور عزیزمان و همچنین نه چندان دور بودن ارزش پولی این کشور با ریال ایران قصد اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک را دارند. تعداد تماس هایی که با دفاتر موسسه ملک پور گرفته می شود و مشتریان عزیز در آن شرایط خرید املاک و مستغلات در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک را جویا می شوند بسیار زیاد است؛ از همین رو ما این مقاله را به نظر شما عزیزان می رسانیم تا به خوبی با شرایط ، قوانین و هزینه های مورد نیاز برای خرید ملک در ترکیه آشنا گردید.

از جمله روشهای سرمایه گذاری در ترکیه ، خرید املاک و مستغلات است که اگر این خرید ملک مطابق قوانین و شرایطی که در ادامه ذکر می شود باشد، می تواند منجر به اخذ اقامت ترکیه گردد. شاید اولین و مهمترین نکته ای که در زمینه خرید ملک در ترکیه باید به آن توجه شود ، این است که اتباع خارجی امکان و اجازه خریداری املاک در مناطق روستایی نشین ، دهکده ها و بویژه در حوالی و اطراف مناطق نظامی ترکیه را ندارند و تنها مجوز خرید آپارتمانها و عراضی تعیین شده از طرف دولت ترکیه به اتباع خارجی داده می شود.

با توجه به موقعیت استراتژیک کشور ترکیه ( چه برای تجارت و چه برای تفریح و سیاحت ) برخی از سرمایه داران یا سرمایه گذاران تمایل دارند تعطیلات یا حتی قرارهای کاری یا تجاری شان را در کشور ترکیه به انجام برسانند، به همین دلیل خرید ملک در ترکیه جزء گزینه ها یا اهداف آنهاست. لذا سرمایه گذاران ایرانی و سرمایه گذاران در سایر کشورهای خاورمیانه تمایل به خریداری آپارتمان ها و ویلاهای مدرن در آنتالیا، استانبول ، دالیان، کالکان و فتحیه و … ترکیه را دارند. با این وجود با توجه به شرایط اقتصادی نه چندان دلچسب یا نا مساعدی که در سالهای اخیر با توجه به کاهش ارزش لیر برای ترکیه بوجود آمده است، باور افراد بر این است که خرید ملک در ترکیه سود چندانی نخواهد داشت که در بخش های بعدی مقاله صحت یا کذب این مطلب را با ارائه نمودارهای به روز و علمی بررسی خواهیم نمود همچنین به بررسی جدیدترین شرایط و قوانین اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید ملک در سال 2022 خواهیم پرداخت. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.


اخذ اقامت ترکیه از طریق خرید املاک و مستغلات

مطابق جدیدترین آیین نامه ، اتباع و سرمایه داران خارجی قادر خواهند بود با خرید ملکی با حداقل سرمایه 250 هزار دلار آمریکا در ترکیه واجد صلاحیت به منظور ارائه درخواست مبنی بر اخذ تابعیت یا شهروندی ترکیه گردند. پروسه اخذ پاسپورت و شهروندی ترکیه با مبلغ مذکور بین 2 الی نهایتا 3 ماه صورت می پذیرد. از جمله شرایطی که این اتباع و سرمایه داران بیگانه بخواهند تابعیت یا Citizenship یا پاسپورت ترکیه را برای خود حفظ نمایند این است که ملک تصاحب شده را به مدت 3 سال به نام خود حفظ نموده و آن را به فروش نرسانند.

شایان ذکر است که اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک با مبالغ کمتر از 250 هزار دلار آمریکا نیز ممکن است. بنابرین شما با خریداری ملکی به ارزش 60 هزار دلار آمریکا نیز قادر خواهید بود تا اقامت 3 ساله ترکیه از نوع توریستی که قابل تمدید تا 10 سال نیز هست را بدست آورید. اما به یاد داشته باشید که در این نوع اقامت توریستی 3 ساله شما اجازه کار نخواهید داشت.

لازم به ذکر است که اگر شما بعنوان یک سرمایه گذار خارجی قادر باشید ملکی به ارزش 500 هزار دلار آمریکا را بخرید، بمنظور ارائه درخواست جهت اخذ اقامت دائم و تابعیت و شهروندی ترکیه دیگر نیازی به اثبات شرایط مذکور و حفظ ملک خود به مدت 3 سال نخواهید داشت.

خرید ملک در ترکیه و خدمات موسسه ملک پور

یکی از موسسات مطمئن در زمینه مهاجرت برای ایرانیان موسسه ملک پور با برند تجاری MIE است و با افتخار برای متقاضیانی که تمایل به اخذ اقامت و تابعیت ترکیه از طریق خرید ملک دارند آماده ارائه خدمات است تا به پشتوانه نام این موسسه متقاضیان با خیالی راحت و آسوده در خصوص تغییرات قوانین سرمایه گذاری در ترکیه بویژه در زمینه خرید ملک اقدام به این مهم نمایند. لذا استفاده از خدمات یک وکیل خبره نظیر موسسه ملک پور ضریب ریسک پروسه را پایین و ضریب امنیت آن را بالا تر خواهد برد.

به علاقه مندان خرید ملک در ترکیه این مژده را می دهیم که در حال حاضر به مدت محدودی پروژه هایی در ترکیه در حال حاضر وجود دارد که شما می توانید پس از خرید ملکتان، آن را به مدت 4 سال اجاره داده و مبلغ آن را قبل از خرید ملکتان به دست بیاورید. حتما می پرسید چگونه؟ به این صورت است که شما می توانید با پرداخت مبلغ 170 تا 180 هزار دلار ملکی به ارزش 250 هزار دلار را خریداری می کنید. به ازای مابقی مبلغ، این شرکت ملک شما را به مدت 4 سال اجاره خواهد کرد و مابقی مبلغ ملک تا 250 هزار دلار را به ازای اجاره ملکتان پرداخت می کند. در این شرایط علاوه بر اینکه شما با مبلغ کمتری ملک خریداری کرده اید، شرایط دریافت پاسپورت ترکیه را نیز خواهید داشت. نکته مثبت دیگر این پروژه ها این است که شما هر 6 ماه به مدت دو هفته می توانید از ملک خود استفاده کنید.

متخصصان این موسسه پیش از عقد قرارداد در خصوص خرید ملک با برگزاری تعداد قابل ملاحظه ای جلسات با موکل و همچنین آنالیز شرایط و استانداردهای Investment‌ در کشور ترکیه و قیاس آن با موقعیت های مختلف و بررسی مزایا و معایب و میزان سود دهی ملک مورد نظر در آینده آماده ارائه خدمات می باشند. لذا اکیدا پیشنهاد می کنیم از دانش به روز و اشراف متخصصان این موسسه در زمینه خرید ملک در ترکیه از طریق شماره 02149076 با ما در ارتباط باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان