انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مراقبت های بعد از کراتینه مو

مراقبت های بعد از کراتینه مو

#1
مراقبت های بعد از کراتینه مو
[عکس: hair-keratin-2-e1642835823230-1600x900.jpg]

کراتینه مو
 روشی بسیار ساده برای مشتری و از طرفی کاری بسیار پیچیده و دشوار برای شخص انجام دهنده آن است. از این رو در مقابل این سادگی باید از کراتین موی خود به خوبی مراقبت کرد. حال این سوال پیش می آید که چه کارهایی را باید بعد از کراتین مو انجام دهیم.

در واقع رعایت این موارد می تواند ماندگاری کراتین موی شما را حتی تا 9 ماه طولانی کند و برعکس رعایت نکردن این موارد نیز می تواند از طول این مدت بکاهد. در این مطلب برخی از این مراقبت ها بعد از  را به شما معرفی می کنیم.

     1. مورد اول استخر رفتن و یا در آب دریا شنا کردن بدون کلاه شنا از کارهای ممنوعه در زمان کراتینه کردن مو می باشد. زیرا به دلیل وجود کلر فراوان موجود در آب استخر و همچنین نمک بالای موجود در آب دریا، به کراتین مو آسیب می رسد. البته با داشتن کلاه هیچ گونه محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت.

     2. مورد دوم استفاده از شامپوهای بدون سولفات برای استحمام می باشد. زیرا سولفات درون شامپوها، عمر کراتین مو را برای شما کم می کند. از این رو اگر شامپوی بدون سولفات تهیه کنید، می توانید هر چقدر که دلتان می خواهد به حمام بروید و هیچ مشکلی هم برای کراتین موی شما بوجود نخواهد آمد. البته قابل ذکر است که حتی با نبود شامپو فاقد سولفات هم کراتین شما به طور کل از بین نمی رود، اما مدت ماندگاری آن به تدریج کاهش می یابد.

نقل قول: نوشته: منبع: مرکز تخصصی کراتین و اکستنشن مو شیکام
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان