انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قیمت آبسردکن استیل برای مسجد چقدر است؟

قیمت آبسردکن استیل برای مسجد چقدر است؟

#1
آبسردکن

[عکس: Y5pR5k3rla4a.jpg]
یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در امکان عمومی اعم از اداره ها و شرکت ها، مدارس، هیئت، بیمارستان، پارک و... دستگاه آب سرد کن می باشد در ساختار این دستگاه از و ورق استیل ضد زنگ استفاده شده تا علاوه بر جلوگیری از ضد زدگی و پوسیدگی مانع از تغییر رنگ در طعم و مزه آب نیز می شود همچنین به دلیل اینکه آبسرد کن ها به زور دائم با آب سروکار دارند از شیر های ضد چکه استیل در تولید آن استفاده شده است، این دستگاه به دو صورت تولید می شوند که یکی از آن ها شامل آبسرد کن هایی می شود که در نزدیکی محل شیر آب هستند و نیازی به جایی ندارند که اغلب در مکان های عمومی کاربرد دارند و دیگری آب سرد کن هایی هستند که دارای مخرن بوده و آب در آن ذخیره می شود، آب سرد کن ها در انواع تک شیر، دو شیر، سه شیر، چهار، پنج و شش شیر تولید می شود و خریدار می توانید با توجه به نیاز خود دستگاه را خریداری کنند.
مقایسه آب سرد کن مخزن دار و بدون مخزن

[عکس: fVyoSaPcqOco.jpg]
آب سرد کن استیل بدون مخزن همانطور که اشاره شد شامل آبسرد کن هایی هستند که برای خنک کردن آب از آب شهری در نزدیک آن استفاده می شود و قابلیت اتصال به آّب تصفیه را نیز دارند که عموما برای زیارتگاه، بیکارستان ها و دیگر اماکن عمومی کاربردی می باشد و آب سرد کن خانگی که اغلب در مطب دکتر ها و اداره ها مشاهده کرده اید برای تامین آب مرودر نیاز از  بطری های پر شده از آب استفاده می کنند که نیازی به وصل شدن به آب لوله کشی نیست که به نام آبسرد کن رومیزی نیز شناخته می شود و همینطور این دستگاه از امکان داشتن آب گرم نیز برخور دار است.

ویژگی آبسردکن استیل 
[عکس: ecnJddD67HEM.jpg]
 از ویژگی آبسردکن استیل که به علت داشتن این نوع بدنه استنلس استیل می باشد که در برابر ضربه و رطوبت مقاوم می باشد. این آبسردکن در کوتاه ترین زمان مقدار زیادی از آب را خنک می کنند، به همین دلیل بهترین گزینه برای مکان های شلوغ و پرجمعیت می باشد. آبسردکن استیل قابلیت اتصال به آب شهری را دارد. مصرف برق این محصول بسیار پایین است و جنس کندانسور این محصول آلومینیومی است و دارای شاسی گالوانیزه گرم است.بیشترین استفاده از آب سرد کن استیل در مناطق جنوبی و در مکان های عمومی است.

آبسرد کن فانتری
آبسردکن فانتری یا همان آبسردکن اداری با سیستم سرمایشی کمپرسور دار دارای استحکام بالا و قابلیت نصب جا لیوانی را نیز دارد. این نوع آبسردکن این قابلیت را دارد که آب را هم سرد و هم گرم کند. آب سرد کن اداری در دونوع مخزن دار و بدون مخزن تولید می شود که نوع مخرن دار این محصول را می توان به راحتی جا به جا کرد اما آبسردکن بدون مخزن نیاز به لوله کشی دارد.
برخی از تولید کنندگان آب سرد کن استیل


صنایع برودتی برودت سرما
https://brodatsarma.com/product-category...%a9%d9%86/
صنایع برودتی نارنیا سرما
https://narniasarma.ir/product/43/%D8%A2...8%AA%DB%8C
صنایع برودتی پرنس سرما
https://princesarma.ir/category/%D8%A2%D...B%8C%D9%84
منبع:
https://www.rasadeghtesadi.com/%D8%A8%D8...8%B3%D8%AA
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 2 مهمان