انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
با ترازوی پرینتردار بیشتر آشنا شویم

با ترازوی پرینتردار بیشتر آشنا شویم

#1
نقش اصلی ترازو ها، توزین درست و دقیق اقلام می باشد. از گذشته تاکنون این دستگاه ها از در اشکال مختلفی موجود بوده اند که امروزه شاهد عرضه این اقلام در شکل پیشرفته و کاربردی بوده ایم. ترازوی های پرینتردار نیز از این نمونه اند منتها با داشتن مشخصات بیشتر که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.
از سوپر مارکت گرفته تا فروشگاه های هایپر مارکت بزرگ، نیاز به دستگاه توزین برای آن ها بسیار لازم و ضروری است. انتخاب درست نیز گزینه ای برای وزن کشی دقیق می باشد که کار انتخاب را کمی سخت می کند. در این نمونه دستگاه ها لازم دانسته ایم دستگاهی را معرفی نماییم که قادر است علاوه بر وزن کشی امکانات دیگری را نیز انجام دهد. 
ترازوهای پرینتردار در انواع مختلف علمک دار و بدون عملک ساخته می شود که بعضی از این ترازو ها این قابلیت را هم دارا هستند که به کامپیوتر متصل گردند. اتصال به کامپیوتر موجب تبادل اطلاعات برای این دستگاه ها می شود که استفاده را برای فروشگاه ها و خرده فروشی ها راحت تر می سازد. با استفاده از این ترازوی دیجیتالی، قابلیت چاپ فاکتور و رسید وجود دارد.
امروزه رقابت تنگاتنگی بین سازندگان این دستگاه ها ایجاد شده که هرکدام تمامی تلاش خود را در جهت ارائه بهترین مدل بکار بسته اند. امکانات قرار داده شده در هر دستگاه متمایز از مدل دیگریست که با مشاهده هر محصول در برند های متفاوت می توانید این ویژگی ها را ببینید. 
ترازوی های پرینتر دار با مقاومت بسیار بالا یکی از بهترین ترازوی های فروشگاهی هستند. این دستگاه ها ارتباط مستقیم با مشتری دارند و فاکتور فروش را چاپ می نمایند. این محصول می تواند اطلاعات را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه ذخیره میکند. 
ترازوهای پرینتردار در مدل های مختلف تولید می شوند که پرینتردار ساده اولین مدل این محصولات بوده است. ترازوی بارکد پرینتر و لیبل پرینتر نیز انواع دیگر از این ترازو ها هستند که مناسب برای کاربردهای مختلف می باشند. 
انواع ترازوی پرینتر دار
تقاضای چشمگیر برای خرید این دستگاه ها در سوپرمارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی، میادین میوه و تره بار، خشکبار و شیرینی فروشی ها بسیاری از سازندگان دستگاه های توزین را بر آن داشته که با تنوع عظیم در این گروه از محصولات بتوانند بازار خود را پررونق تر کنند. از نمونه این تولید کنندگان:
  • ترازوی محک
  • ترازوی رادین
  • ترازوی پند
  • ترازیو توزین صدر
ترازوی محک
محک را می توان یکی از به روز ترین سازندگان انواع دستگاه های ترازو معرفی کرد که بخش عظیمی از تنوع ترازو ها به این برند اختصاص دارد. کیفیت و کارایی ترازو دیجیتالی محک همراه با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیاست. به طوریکه برطرف کننده نیاز کاربران مختلف خواهد بود. ایده تولید از سال 1375 تا سال 1377 سبب روانه ساختن ترازوهای فروشگاهی به بازار شد. تولید انواع این دستگاه ها با ظرفیت، ویژگی و اشکال مختلف سبب شده تا امروزه نبض بازار را در دست داشته باشند به طوریکه کمتر کسی را می شناسیم از این محصولات استقبال نکند. 
ترازوی بدون پرینتر محک، ترازوی پرینتر دار محک، ترازوی بارکد پرینتر محک و ترازوی محک پلاس از جمله محصولات عرضه شده توسط این گروه کمپانی ایرانی می باشد. سیستم قوی و کاربردی این دستگاه توزین سبب می شود تا فروش فوق العاده ای را برای فروشگاه، سوپرمارکت، سوپر میوه، فروشگاه پروتئینی، رستوران و … ایجاد نمایید. قیمت ترازوی پرینتردار محک را نیز می توانید در مجموعه ی بزرگ آل اسکیل از بهترین ها در زمینه ی فروش ترازوی فروشگاهی مشاهده نمایید. 
[عکس: %D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2%D9%88-%D8%AF%DB...00x200.jpg]
ترازوی رادین
نسل جدیدی از انواع ترازو پرینتردار، اختصاص به ترازوی فروشگاهی رادین دارد. این تولید ملی یکی از افتخارات کشورمان ایران است که می توانیم با صراحت تمام بگوییم، با سابقه درخشان خود در تولید دستگاه های توزین توانسته افتخار آفرین باشد. عرضه نمونه دستگاه های ساده، ترازوی پرینتر دار و ترازوی بارکد پرینتر همراه با نمای ظاهری علمک دار، بدون علمک، کیبورد بالا و کیبورد پایین، دست خریدار را در انتخاب باز می گذارد. به علاوه این که تجهیز این محصولات به پورت هایی نظیر USB، پوز بانکی، بارکد خوان و … نیاز فروشگاه شما را از همه لحاظ تأمین می سازد. 
استقبال عظیم از این ترازوهای بی نظیر با قابلیت های متعدد، که انواع آن ها را می توانید در مجموعه ی بزرگ آل اسکیل مشاهده کنید، ما را مجاب کرده تا با توزیع آن ها با بهترین قیمت بتوانیم پاره ای از نیاز کاربران را رفع نماییم به همین منظور قیمت ترازوی پرینتردار رادین را با رقابتی ترین قیمت لحاظ کرده ایم. 
[عکس: %D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B2%D9%88%DB%8C-%D9...00x200.jpg]
ترازوی توزین صدر
ظاهری زیبا و شیک در کنار عملکرد بی نظیر دلیل بر استقبال با شکوهی از محصولات توزین صدر شده که این برند از سال 1388 تاکنون توانسته انواع ترازوهای دیجیتالی را روانه بازار سازد. ترازوی ایرانی توزین صدر یکی از برترین محصولات فروشگاهی شناخته می شود که توزین را با دقت بسیار بالایی انجام می دهد. ارائه 20 مدل ترازو با کارایی های مختلف، باعث برطرف کردن نیاز های تمامی رده های شغلی به ترازو گردیده است. همچنین مدل های ساده ترازو، ترازوی پرینتردار، ترازوی لیبل زن نیز موجب شده تا بتوان انتخاب راحت تری برای فروشگاه خود داشته باشید. 
انواع ترازوی توزین صدر، با طول عمر و کیفیت بالا و شاخص های استاندارد بالایی تولید میشوند که نشان دهنده ی کیفیت دستگاه هستند. این دستگاه ها با قابلیت هایی از جمله چاپ برچسب ، بارکد و فاکتور و مجهز به انواع اتصالات و درگاه ها ساخته شده اند که امروزه در بازار انواع آن ها را مشاهده می کنیم. 
تمامی دستگاه های ساخته شده این کمپانی با انواع نرم افزارهای فروشگاهی سازگار هستند که یک تجربه ی شیرین را برای فروشگاه زنجیره ای، سوپرمارکت، پروتئینی، مراکز بسته بندی و … به ارمغان می آورد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان