انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای تشخیص یک برند اصل از غیر اصل ساعت باید چه مواردی را بررسی کنیم؟

برای تشخیص یک برند اصل از غیر اصل ساعت باید چه مواردی را بررسی کنیم؟

#1
برای تشخیص یک برند اصل از غیر اصل ساعت باید چه مواردی را بررسی کنیم؟

[عکس: Tashkhise-saate-asli-az-taghallobi-1-e1642852108772.jpg]     
     1. در ابتدا باید اصالت برند تعیین شود، به این نحو که نام برند مد نظر را در اینترنت جستجو می کنید. تعداد ریزالت (تعداد یافته ها) نمایش داده شده بسیار مهم است: با یک نگاه ساده متوجه می شوید که این برند آیا اصالت دارد یا نه و در چند کشور جهان گسترش یافته و به فروش میرسد، هر چه تعداد یافته ها بیشتر باشد قدرت و اصالت برند بیشتر مشخص می گردد.
برای مثال عدم داشتن اصالت یک برند ساعت می توانید ، برندهایی که در ایران با تبلیغات زیاد رو به گسترش هستند را جستجو کنید. خواهید دید که در این جستجوها فقط چند یافته اول مرتبط می باشند و دیگر موارد مرتبط یافت نمی شوند.
در این مطلب می خواهیم به عنوان مثال از برند  که بسیار مشهور و محبوب می باشد استفاده کنیم که البته این برند در ایران هم به صورت اورجینال و هم غیر اورجینال در بازار عرضه می شود.

     2. در مرحله بعدی اگر از اصالت برند مورد نظرتان مطمئن شدید می توانید به سایت آن مراجعه کنید. هر چه برند مورد نظر شما شناخته تر باشد اطلاعات داخل سایت آن بیشتر خواهد بود.
در این مرحله لازم است به صفحه نمایندگی سایت بروید و نمایندگی گیلدا واچ آن را بیابید . البته لازم به ذکر است که به علت تحریم بودن  ممکن است نام نمایندگی داخل ایران قید نشود که شما می توانید با ایمیل زدن به آنها از نمایندگی داخل ایران مطمئن شوید و آدرس و شماره تلفن آن را دریافت کنید.
برای مثال در سایت رولکس و قسمت نمایندگی ها، کشورهای دارای نمایندگی را مشاهده می کنید. اما بسیاری از برند های دیگر نام ایران را میان نمایندگی های خود نیاوردند در صورتی که به تجارت خود ادامه می دهند.

     3. پس از این دو مرحله نوبت به چک کردن ظاهری ساعت می رسد. تمامی محصولات دارای مشخصات ظاهری می باشند که از روی همان مشخصات این تشخیص انجام می گیرد. کد پشت درب ساعت، رفرنس یا کد محصول نام دارد که برای جستجوی محصول مورد استفاده قرار می گیرد.
بعد از جستجوی رفرنس ساعت خواهیم دید که با همان کد و مشخصات عکسهای مورد نظر نمایش داده می شود هر چه تعداد یافته های مرتبط بیشتر باشند نشان دهنده استقبال جهانی از این مدل ساعت می باشد.

نقل قول:منبع: فروشگاه ساعت گیلدا واچ (فروشگاه آنلاین ساعت های اورجینال همراه با گارانتی بین المللی)
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان