انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تفاوت پرداخت یاری و درگاه پرداخت

تفاوت پرداخت یاری و درگاه پرداخت

#1
دوستان کسی می دونه تفاوت پرداخت یاری و درگاه پرداخت هوشمند چیه؟ Huh
پاسخ

تفاوت پرداخت یاری و درگاه پرداخت

#2
1- برای استفاده از پرداخت‌یاری، یا همون راه‌اندازی درگاه واسط، نیازی به نماد اعتماد الکترونیکی نداری اما برای راه‌اندازی درگاه پرداخت هوشمند، باید نماد اعتماد رو داشته باشی.

2- در پرداخت‌یاری، پول تراکنش به حساب واسط واریز می‌شه اما با درگاه پرداخت هوشمند، پول هر تراکنشی به‌طور مستقیم به حساب خودتون میره.
3- در پرداخت‌یاری، ۱درصد از مبلغ هر تراکنش رو به عنوان کارمزد پرداخت می کنی اما از تراکنش‌هایی که با درگاه پرداخت هوشمند انجام میشن، کارمزدی کسر نمی‌شه.
پاسخ

تفاوت پرداخت یاری و درگاه پرداخت

#3
شرکت پرداخت یاری همان‌طور که از نام آن مشخص است یک یاری‌دهند‌ه‌ در خدمات پرداخت به شمار می‌آید‌. طبق مستندات پرداخت‌‌ یاری بانک مرکزی، پرداخت‌یارها به‌عنوان شخص حقوقی شناخته می‌شوند که براساس قرارداد منعقده با شرکت‌های psp و تفاهم‌نامه‌ی منعقده با شرکت شاپرک فعالیت دارند.

هدف‌اصلی پرداخت یار ارائه‌ درگاه پرداخت اینترنتی و نظارت بر عملکرد پذیرند‌های پشتیبانی شده است. شرکت‌هایی که مجوز پرداخت یاری را دارند، می‌توانند در بستر نت و در فضای وب‌سایت و موبایل که به صورت فیزیکی به کارت بانکی (CNP) نیازی نیست خدمات پرداخت را روی سوئیچ pspها ارائه بدهند.

یکی از خدمات شرکت‌های پرداخت یاری درگاه پرداخت واسط هستش و خدماتی که مربوط به پرداخت غیر حضوری میشه رو میتونید ارائه کنند. مثل پرداخت قبوض، تسویه، تسهیم و...
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان