انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5 دلیل استفاده از دستگاه کالباس بر خانگی

5 دلیل استفاده از دستگاه کالباس بر خانگی

#1
همه ی ما با دستگاه کالباس بر آشنایی داریم و می دانیم که جزء دستگاه هایی شناخته خواهد شد که امروزه استفاده های متعدد و بی شماری را شامل می شود. از کالباس بر در جهت ورقه کردن و لایه لایه کردن کالباس به یک شکل و اندازه استفاده می شود که سبب راحت تر شدن کار اسلایس و نمای دلچسب ژامبون در جهت برش یکدست خواهد بود.

امروزه این دستگاه ها در مدل کالباس بر خانگی و صنعتی موجود هستند که هر کدام شکل و نمای بخصوصی را به همراه قابلیت های فوق دارا می باشند. در این مقاله در نظر داریم تا 5 دلیل استفاده از دستگاه کالباس بر خانگی و صنعتی را برای شما نام ببریم تا شاید شما نیز پی به کاربرد و پر استفاده بودن این دستگاه و کارایی آن در منزل و محیط صنعتی ببرید.


[عکس: %DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%B1-3.jpg]


در زیر به 5 عامل اصلی در خرید این دستگاه اشاره می کنیم تا دلایلی که پرطرفدار بودن این محصولات حرفه ای را در بازار نشان می دهد، بشناسید.

1- سرعت در برش کالباس

نکته ی اول در استفاده از دستگاه کالباس بر، سرعت دستگاه می باشد. در واقع با استفاده از این اسلایسر قادر خواهید بود که در کمترین زمان ممکن برش های زیادی را بدون اتلاف وقت ایجاد نمایید. البته در نظر داشته باشید که این سرعت در مدل اتومات این دستگاه بیشتر می شود چرا که در مدل کالباس بر دستی باید دستگاه به سمت تیغه توسط یک دسته صندلی تکان داده شود در صورتیکه در کالباس بر اتوماتیک تمامی این کار ها به صورت خودکار قابل انجام است.

کالباس بر مورد احتیاج و نیاز آن دسته از افرادیست که در روز نیاز دارند بازدهی بالایی را با سرعت زیاد ایجاد نمایند.

2- ایجاد برش هایی دقیق و هم اندازه

کار اسلایس را تیغه ها انجام می دهند، بنابراین تیز بودن و کوتاه نشدن آن از عمده دلایل اصلی در برش های هم اندازه و یکسان خواهد بود. توجه داشته باشید که تیغه لازم به تیز کردن دارد تا بتواند بهترین خروجی ( برش یکدست ) را تحویل شما دهد که با طبخ بهتر، مزه ی لذیذ تری را به وجود آورد.

3- ایمنی و جلوگیری از رسیدن آسیب های احتمالی به دست

از دیگر مزایای استفاده از دستگاه کالباس بر خانگی، ایمنی دست در برابر رسیدن آسیب های احتمالی تیغه خواهد بود. طراحی این مجموعه از دستگاه ها به نحوی است که کمترین تماس را با دست دارد به علاوه اینکه حفاظی بر روی این تیغه ها لحاظ کرده اند که از صدمه وارد کردن به دست جلوگیری می کند.

برش دادن با چاقو نیز ممکن است آسیب های جدی ناشی از بریدن دست را وارد سازد بنابراین بهتر روش استفاده از همین دستگاه کالباس بر خواهد بود.






4- بهداشتی بودن دستگاه کالباس بر

ویژگی مهمی که کالباس بر دارد این می باشد که نیازی به دخالت دست در امر برش نخواهد داشت، به این صورت که فقط کافیست کالباس را در جای مخصوص به خودش بگذارید و اجازه دهید که کار برش انجام شود.

تیغه ی این محصولات را از استیل با خاصیت ضد زنگ می سازند چرا که باعث می شود تا در تماس با مواد غذایی و آب دچار زنگ زدگی نگردد. زنگ زدن قطعات کالباس بر سبب انتقال یافتن آن به مواد غذایی خواهد شد که سلامت انسان را به خطر می اندازد.

برای بدنه نیز معمولاً از با کیفیت ترین و مقاوم ترین جنس استفاده می کنند تا پایداری زیادی را به وجود بیاورد.


5- مناسب برای استفاده در سایر مصارف

بعضی از کالباس برها این قابلیت را دارند تا علاوه بر اسلایس کردن فرآورده گوشتی، کار اسلایس سوسیس، پنیر، برخی میوه ها و سبزیجات را هم نیز انجام میدهند. البته کار اصلی این دستگاه برش کالباس خواهد بود.


[عکس: %D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%DA...8%B1-1.jpg]


خرید و فروش دستگاه کالباس بر

بسیاری از افراد قبل از خرید یک کالباس بر خانگی و صنعتی نیاز به مشاوره دارند تا راهنمایی های لازم را بدهد. فروشگاه کالباس بر از مجموعه های فعال در این راستا، در صنعت عرضه کالباس بر های صنعتی در نظر دارد تا بستری را فراهم سازد تا افراد به راحت ترین شکل ممکن بدون هیچ گونه اتلاف وقت و یا هزینه ی اضافی دستگاه خود را خرید کنند. به علاوه اینکه محصولاتی که در این مرکز به فروش می رسند همگی دارای کیفیت هستند که این فروشگاه نیز تضمین کیفیت را به خریداران خود به همراه قیمت ارائه می دهد.

توجه داشته باشید که دستگاه کالباس بر برای اینکه طول عمر بیشتری کند، نیاز است که بلافاصله پس از انجام کار، دستگاه را تمیز کنید. بسیاری از قطعات نیاز به شست و شوی و بسیاری دیگر تنها با یک دستمال مرطوب تمیز میشوند.
تیغه از مهم ترین قطعات در ساخت کالباس است که نیاز به تیز شدن دارد و در صورت کند شدن سبب بریدن برش های نامیزون و کج خواهد شد.
تیغه کوتاه شده نیاز به تعویض خواهد داشت.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان