انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نمایندگی چرخ گوشت امگا در تهران

نمایندگی چرخ گوشت امگا در تهران

#1
چرخ گوشت امگا از دیگر تجهیزات الزامی آشپزخانه صنعتی می باشدکه با توجه قابلیت ها و امکاناتی که در اختیار اپراتور خود قرار میدهد توانسته در امور آشپزی نوین نقش بسزایی را ایفا کند.این محصولات از دسته چرخ گوشت گیربکسی به شمار می رود که در کنار سرعت عمل بالا از قدرت چشم گیری نیز برخوردار هستند.

فروشگاه چرخ گوشت، نمایندگی چرخ گوشت امگا در تهران است. امگا از زمانی که در زمینه‌ی تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیت خود را آغاز کرد، پیشرفت بسیار زیادی داشت.
شرکتی که ابتدا روی ساخت چرخ گوشت صنعتی تمرکز داشت به مرور وارد بخش های دیگر هم شد و توانست کسب و کار خود را تا جایی گسترش دهد که اکنون در جمع 5 شرکت برتر دنیا قرار دارد.

چرخ گوشت امگا در سایز های 22 و 32 تولید و وارد بازار شده است. طراحی ظاهری این دستگاه بسیار کاربردی و مردم پسند می باشد. فروشگاه چرخ گوشت از نمایندگان مجاز و معتبر چرخ گوشت امگا است که در کنار خدماتی همچون فروش در زمینه تعمیر چرخ گوشت امگا نیز فعالیت چشم گیری دارد.


[عکس: 1000_F_414012418_m7zV4IrWZjcLnikvXXpLzyN...68x512.jpg]

کارخانه امگا صد صنعت آرا، تولید کننده چرخ گوشت امگا در ایران نمایندگی های خود را در شهر های مختلف افتتاح کرده است تا مشتریان در هر کجای این مرز و بوم در شهر های مختلف بتوانند به راحتی اقدام به خرید و در صورت نیاز تعمیر دستگاه خود نمایند.

فروشگاه تخصصی چرخ گوشت نمایندگی چرخ گوشت امگا محصولات و خدمات خود را به سراسر کشور ارائه میدهد. بنابراین مشتریان در هر کجای ایران میتوانند با سفارش تلفنی، محصولات و قطعات مورد نیاز خود را از این فروشگاه خریداری نمایند و در اسرع وقت درب منزل و یا محل کار خود تحویل بگیرند.

لیست قیمت چرخ گوشت امگا

برای تعیین قیمت هر دستگاه نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با ویژگی ها، کیفیت و کاربرد آن دارید. جالب است بدانید این اطلاعات زمانی به بالا ترین حد خود میرسد که تسلط کامل بر دستگاه و قطعات آن داشته باشید.

با ما همراه باشید تا با کمی تامل بتوانیم بهترین اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

با توجه به جنس بدنه ضد آب این دستگاه میتوان گفت از بهترین آلیاژ استیل ضد زنگ به تولید رسیده است. میتوان با دقتی بیشتر به پایه های دستگاه متوجه نوع پایه های آن که مانع از لغزش دستگاه می باشد می شوید. چرخ گوشت امگا دارای قابلیت های متعددی می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

برای این محصولات خود میتوانید انواع پنجره ها در نمره های مختلف را طبق نیاز محیط کار خود تهیه نمایید. این دستگاه ها از مجموعه گلویی با بهترین آلیاژ ها برخوردار است که تاثیر بسزایی در کیفیت خروجی آن دارد.

قطعات چرخ گوشت امگا

برای آشنایی بیشتر با قطعات چرخ گوشت امگا با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که هر کدام از این قطعات وظایف مهمی را بر عهده دارند که در کنار هم توانسته اند محصولاتی این چنین خارق العاده را به وجود آورند.

• گلویی چرخ گوشت امگا
• مارپیچ چرخ گوشت امگا
• طوقه چرخ گوشت امگا
• تیغه چرخ گوشت امگا
• پنجره چرخ گوشت امگا
• موتور چرخ گوشت امگا
و …
از قطعات این دستگاه های می باشند که از بهترین کیفیت و آلیاژ به تولید رسیده اند. برای خرید قطعات چرخ گوشت امگا لطفا با ما تماس حاصل نمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان