انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب قلیایی

معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب قلیایی

#1
به طور متوسط یک فرد آمریکایی بیش از 100 دلار در سال برای خرید آب بطری خرج می کند. و در مجموع، سالانه بیش از 60 میلیون بطری آب یکبار مصرف را هدر می دهیم.

این یک واقعیت تکان دهنده می باشد، اما خوشبختانه، یک روش صرفه جویی در هزینه ها برای لذت بردن از آب قلیایی با طعم عالی بدون هیچ گونه آلودگی پلاستیکی وجود دارد .
پس از ایجاد این پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن دانش خود به صورت آنلاین، تقریباً به هزاران خواننده در مطول ماه ها کمک کرده ایم تا بهترین راه حل های تصفیه آب در خانه را برای خانواده های خود انتخاب کنند.
ما این فهرست را با استفاده از روشی که برای همه راهنمای خریدارانم استفاده می‌کنیم - با رتبه‌بندی محصولات بر اساس قابلیت عملکرد، ظرفیت فیلتر، نظرات مشتریان، سهولت استفاده و مشروعیت سازنده، تنظیم کرده ایم. اگر در این راهنما چیزی را توصیه می کنیم، به این دلیل است که واقعاً معتقدیم که یکی از بهترین سیستم های تصفیه آب قلیایی سال 2021 است. در این راهنما، یاد خواهید گرفت: 

[عکس: %D8%AA%D8%B5%D9%81%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D8...%DB%8C.png]
  • 8 محبوب ترین فیلتر آب قلیایی در سال 2021
  • 5 مزیت بزرگ فیلتراسیون قلیایی
  • 6 نوع فیلتر قلیایی
  • 5 نکته ای که باید قبل از خرید در نظر بگیرید
بیایید شروع کنیم.
 بهترین فیلترهای آب قلیایی
  • Tyent UCE-13 Plus
  • Aqua-Ionizer Deluxe 9.0
  • فیلتر آب قلیایی شیشه ای شارژ با pH آب نیروبخش
  • فیلتر آب آشامیدنی روی میز با کیفیت APEX
  • APEC ESSENCE ROES-PH75
  • اکسپرس واتر 10 مرحله ای
  • پارچ آب قلیایی اهم
  • بطری فیلتر آب قلیایی pH2O سیشل
دستگاه تصفیه آب Tyent UCE-13 Plus
یکی از بهترین سیستم های تصفیه آب قلیایی بدون نسخه Tyent UCE-13 Plus Ionizer است. این دستگاه با ترکیب تنظیمات فیلتراسیون متعدد در یک واحد کوچک و مجزا سالم ترین آب را فراهم می کند.
Tyent به شما امکان می دهد سطح pH آب را تنظیم کنید و با انتخاب بین 8 تنظیم مختلف در یک شیر آب اختصاصی ، بهترین مورد را برای خود پیدا کنید . با محدوده pH از 1.7 pH تا 12.5 pH ، بسته به آنچه در لحظه نیاز دارید، می توانید بین سه گزینه اسیدی، سه گزینه قلیایی، گزینه "H20" و یک گزینه "توربو" یکی را انتخاب کنید. به سادگی دکمه را فشار دهید و فوراً به آب قلیایی یا اسیدی دسترسی پیدا کنید - نیازی نیست خودتان سیستم را پر کنید یا منتظر بمانید تا وارد عمل شود.
دستگاه قلیایی Tyent برای نصب در زیر سینک طراحی شده است، نسبتا کوچک و جمع و جور است، در حالی که شیر آب در کنار یا به جای شیر فعلی آشپزخانه شما نصب می شود. این اجازه می دهد تا دستگاه از دید پنهان شود، اما با کنترل های لمسی روی شیر آب، دسترسی به آب مورد نیازتان آسان تر از همیشه است. شیر آب مدرن در هر آشپزخانه ای به نظر می رسد و برای راحتی بیشتر دارای دو لوله مجزا است .
Tyrent به عنوان یک واحد یونیزه کننده و فیلتر کننده ترکیبی (با اندازه حفره چشمگیر 0.01 میکرون)، بدون تأثیر بر جریان آب، آب شما را فیلتر و یونیزه می کند. این یکی از گران‌ترین گزینه‌های تصفیه آب قلیایی است ، اما به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید – فوق‌العاده مؤثر است و دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های هوشمندانه است.
 دهند، و اثبات آن در پودینگ است - شما کنترل کاملی بر سطح pH آبی که برای پخت و پز، تمیز کردن استفاده می کنید، دارید. و نوشیدن روزانه
دستگاه تصفیه آب قلیایی  PH001
اگر به دنبال فیلتر تصفیه قلیایی هستید که نیازی به نصب تهاجمی ندارد ، فیلتر آب قلیایی شیشه ای شارژ مجدد pH گزینه ای است که ارزش بررسی دارد. در مقایسه با سایر سیستم های آب قلیایی، این فیلتر تصفیه آب دارای ظرفیت بالایی است، از نظر ظاهری جذاب است و نیازی به نصب فنی ندارد.
صدها پارچ آب پلاستیکی وجود دارد، اما این سیستم دارای طراحی مخزن شیشه ای با درب و پایه بامبو است که به شما کمک می کند تا کمی برای محیط زیست انجام دهید. با فضای زیاد برای بیش از 7 لیتر آب، نیازی به پر کردن دائمی این سیستم آب قلیایی نخواهید داشت، که آب کافی برای دوام یک فرد در طول روز را ارائه می دهد.
شما نیازی به اتصال فیلتر آب قلیایی شیشه ای شارژ مجدد pH به منبع برق ندارید و با وجود ظرفیت بالای آن، فضای نسبتا کمی دارد، بنابراین فضای زیادی را در کنار شما اشغال نخواهد کرد. این دستگاه از فیلتر چند مرحله ای PH001 برای حذف آلاینده ها، افزودن مواد معدنی مانند منیزیم، آهن، سلنیوم، کلسیم و روی و افزایش pH آب استفاده می کند.
هر فیلتر از ترکیبی از چندین ماده فیلتر رایج، از جمله رزین تبادل یونی، کربن فعال نارگیلی و سنگ های معدنی ساخته شده است که ابزاری آزمایش شده برای تصفیه آب و معدنی سازی مجدد و حذف ذرات کوچک به اندازه 0.01 میکرون را ارائه می دهد. یک فیلتر دارای طول عمر 96 گالن است که معادل تقریباً 720 بطری فیلتر آب یکبار مصرف است، بنابراین اگر در حال حاضر آب بطری برای نوشیدنی خانگی بخرید مطمئناً در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.
شارژ مجدد pH تقریباً دو برابر هزینه یک پارچ معمولی فیلتر آب پلاستیکی است، اما بسیار جذاب تر به نظر می رسد و بسیار دوستدار محیط زیست است. این سیستم 100٪ بدون BPA و غیر سمی است و با 60 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می شود.
 
فیلتر آب آشامیدنی روی میز با کیفیت APEX
آب آشامیدنی رومیزی APEX MR10-50 یک دستگاه قلیایی مناسب و قابل حمل را فیلتر می کند که آب سالم و سالم برای آشامیدن تولید می کند. مواد بد از جمله کلر را فیلتر می کند، از شر طعم ها و بوهای نامطلوب خلاص می شود، در حالی که PH را به قلیائیت مطلوب (حدود 7.5 تا 8 pH) تغییر می دهد.
این سیستم همچنین می تواند فلزات سنگین و سایر آلاینده های رایج موجود در آب لوله کشی را حذف کند و به عنوان یک فیلتر قلیایی، آب را با موادی مانند منیزیم، پتاسیم و کلسیم دوباره معدنی می کند و طعم و خواص مفید آن را بهبود می بخشد.
وجود دارد 5 مرحله فیلتراسیون و رمینرالیزاسیون در فیلتر APEX: یک رسانه KDF که حذف رسوبات بزرگ، کلرآمین و فلزات سنگین. یک لایه کربن فعال که کلر را حذف می کند. یک لایه قلیایی که پتاسیم و منیزیم را اضافه می کند. دومین لایه کربن فعال؛ و بعداً یک کلسیت که آب را با کلسیم دوباره معدنی می کند.
فیلتر در این دستگاه تصفیه آب به سرعت کار می کند تا بهترین کیفیت آب را با کمترین اختلال در سرعت جریان تولید کند. فیلتر رمینرالیزاسیون به ویژه موثر است (در صورت تمایل می توانید آزمایش pH را انجام دهید). APEX که یک دستگاه کانتر است، به نصب بسیار کم نیاز دارد و از قبل نصب شده است - فقط باید آن را به شیر آب سینک آشپزخانه خود وصل کنید . اگر مناسب نیست، APEX دو آداپتور ارائه می دهد که ممکن است برای سبک شیر شما مناسب باشد.
شما باید بعد از هر 750 گالن کارتریج فیلتر را تعویض کنید، که در گذشته برای برخی از مشتریان مشکل داشت - یک نقص طراحی باعث شد باز کردن محفظه و تعویض فیلتر سخت شود. با این حال، چندین مشتری در بررسی‌ها اشاره کرده‌اند که ویدیوهایی آنلاین وجود دارد که روش صحیح باز کردن خانه را با کمی مشکل نشان می‌دهد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان