انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دستگاه تصفیه آب خانگی بدون مخزن جنرال

دستگاه تصفیه آب خانگی بدون مخزن جنرال

#1
دستگاه تصفیه آب خانگی جنرال ساخت کشور ایران، تصفیه آب بدون مخزن و بدون برق می‌باشد که با بهترین متریال ساخته شده است. این دستگاه به روش اولترافیلتراسیون UF و با فشار آب شهری، آب را تصفیه می‌کند به همین دلیل به هنگام قطع برق می توانید از آب تصفیه شده استفاده کنید. دستگاه آب تصفیه کن جنرال، آب را در شش مرحله توسط فیلترهای قدرتمندی که بر روی دستگاه تعبیه شده است، تصفیه می‌کند.
معرفی دستگاه تصفیه آب جنرال
تصفیه آب به روش اولترافیلتراسیون از فیلتر ممبران قوی استفاده می‌شود. این فیلتر مشابه فیلتر ممبران membrane در درستگاه اسمزمعکوس عمل می‌کند. منافذ فیلتر ممبران در ، درشت تر می‌باشد اما با این حال بسیاری از میکروارگانیسم ها، باکتری ها و قارچ ها از بین می روند. کیفیت تصفیه در این دستگاه ها به نسبت کمتر از دستگاه های اسمز معکوس RO است.
هنگام نصب این دستگاه، مخزن ذخیره آب قرار داده نمی شود. همانطور که می دانید مخزن های تصفیه آب برای ذخیره آب تصفیه شده کاربرد دارند تا وقتی آب قطع شد، بتوانید از اب داخل مخزن استفاده کنید. اما اگر آب به مدت طولانی در این مخازن بمانددیگر قابل آشامیدن نیست. چرا که مخزن ها محل مناسبی برای رشد باکتری هستند، به همین دلیل می بایست چند وقت یکبار تخلیه و شسته شود.
اغلب اگر این مخازن به درستی هواگیری نشوند، عملکرد دستگاه را دچار اختلال می‌کنند. دستگاه های بدون مخزن و بدون برق دیگر نیاز به سرویس های دائمی ندارند و دچار مشکلات ناشی از عدم هواگیری نخواهند شد.دستگاه تصفیه آب خانگی بدون مخزن جنرال
مراحل تصفیه در اولترافیلتراسیون
در این روش به علت اینکه آب تنها توسط فیلتر ها تصفیه می شود، تعداد و نوع فیلتر های تصفیه آب حائز اهمیت است. غالبا فیلتر های تصفیه آب این نوع دستگاه ها از پلیمری یا فلزی یا ترکیبی از هردوی آن ها می باشد. هر کدام از این فیلترها وظیفه خاص به خود را دارند.
مزایای تصفیه به روش اولترافیلتراسیون UF
دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کی بدون مخزن برای تامین فشار به برق نیاز ندارد. فشار آب، از خود آب تامین می شود؛ که در صورت قطع برق بتوانید از آب تصفیه شده استفاده کنید. در تصفیه آب به روش UF تمام جرم و ذرات آب از بین می رود. این دستگاه در جنوب کشور که در آب،گل و لای می باشد کاربرد بیش تری دارد. دستگاه تصفیه آب UF تا مدت ها به تعمیر و سرویس نیاز ندارد و کیفیت آب خروجی با گذشت زمان افت نمی کند. یکی از مزایای مهم این دستگاه این است که می تواند کلر را آب را از بین ببرد. به جرات می توان گفت که این دستگاه کارایی یک دستگاه RO یا اسمز معکوس را دارد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر و  مشاوره رایگان در  زمینه خرید بهترین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی و همچنین انواع فیلتر تصفیه آب با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
همچنین برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی و قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می توانید به فروشگاه اینترنتی گوارنوش مراجعه کنید.در صفحه های اجتماعی همراه ما باشید:
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان