انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دستگاه تصفیه آب خانگی اکولایف مدل EcoPlus

دستگاه تصفیه آب خانگی اکولایف مدل EcoPlus

#1
یکی از مواردی که هنگام خرید دستگاه های تصفیه آب بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، برند و کشور تولید کننده آن است. کشور تایوان یکی از معدود کشورهایی است که در زمینه تولید انواع دستگاه های تصفیه آب، بسیار خوب عمل کرده و دستگاه های بسیار با کیفیت با عملکرد بی‌نظیر را تولید و به اقسام نقاط جهان صادر کرده است. به همین دلیل میباشد که در ایران، بسیاری از افراد به دلیل کیفیت و دوام بالای محصولاتی تایوانی، به دنبال خرید دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل هستند. اکولایف EcoLife یکی از برندهای تایوانی معتبر و به روز در دنیا است که محصولات آن، از میفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به جرات می توان گفت اگر به دنبال خرید یک دستگاه تصفیه آب با کیفیت با دقت و عملکرد بالا هستید، بی شک دستگاه اکولایف بهترین گزینه خواهد بود. در ادامه به معرفی یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی اکولایف مدل EcoPlus می‌پردازیم.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس اکو پلاس EcoPlus
دستگاه اکو پلاس EcoPlus دارای استانداردهای جهانی NSF ،FDA ،WaterQuality و CE می باشد که تحت تکنولوژی اسمز معکوس RO ساخته شده است. اسمز معکوس در حال حاضر، بهترین و دقیق ترین روش تصفیه آب در دنیا است. این دستگاه با بهره گیری از سیستم اسمز معکوس و فیلترهای تصفیه آب با کیفیت که دارای استاندارد بین المللی NSF هستند، تمام ناخالصی و ریزترین ذرات معلق در آب را تصفیه می کند.

لازم به ذکر است که این دستگاه قادر است که در هفت مرحله توسط فیلترهای قدرتمند و سیستم اسمز معکوس و به کمک یک فیلتر ممبران، تمام آلاینده های موجود در آب مانند: آرسنیک، نیترات، نیتریت، ترکیبات کلردار، ویروس، باکتری، شن و ماسه، گل و لای را از بین ببرد. این فرآیند در دیگر محصولات این برند نظیر دستگاه تصفیه آب اکولایف مدل پریمیوم نیز انجام می‌شود. از مهم ترین مزایای این برند، ارتقای آن به هشت مرحله می باشد و علاوه بر این، تمام قطعات و فیلترها ی این دستگاه، محصول کشور تایوان است.

زمان تعویض فیلتر تصفیه دستگاه تصفیه آب اکولایف
همانطور که پیش از این در مقاله نحوه کاربرد دستگاه تصفیه آب گفته شد، زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب، به کیفیت آب منطقه مورد نظر و میزان مصرف هر خانوار بستگی دارد که این موارد توسط کارشناس و متخصص در این زمینه، مشخص می شود. اما به طور کلی زمان تعویض فیلترهای مرحله اول تا سوم، بین ۳ تا ۶ ماه و فیلترهای مراحل بعدی، از ۱ تا دوسال پس از اولین روز مصرف میباشد.

دستگاه تصفیه آب اکولایف مدل اکو پلاس دارای دو سال گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش مادام العمر است. به همین دلیل، دیگر نگران تعویض فیلترها و سرویس دستگاه خود نباشید. کارشناسان گوارنوش پس از نصب دستگاه ها، نام و تاریخ نصب را در سیستم ثبت می کنند تا در موعد مقرر از طریق پیامک به شما عزیزان یادآوری کنند.

آیا به مشاوره رایگان پیش از خرید نیاز دارید؟
برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی و خانگی و اطلاع از قیمت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تماس با کارشناس
ما را در اینستاگرام دنبال کنید

برای اطلاع از محصولات جدید و تخفیفات دوره ای گوارنوش صفحه اینستاگرام فروشگاه را دنبال کنید.
اینستاگرام

خرید از https://govarnosh.ir/product/%d8%af%d8%b...%a9%d9%88/
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان