انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شیر ظرفشویی اهرمی تصفیه آب خانگی طلایی

شیر ظرفشویی اهرمی تصفیه آب خانگی طلایی

#1
شیر برداشت تصفیه آب اهرمی طلایی با آلیاژ بسیار با کیفیت می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این شیر برداشت نمای زیبایی به آشپزخانه شما می دهد و همچنی از دوام و کیفیت بالایی برخوردار هستند.
شیر ظرفشویی اهرمی یکی از شیر های برداشت لوکس و پرطرافدار می باشد و برای انواع دستگاه تصفیه آب خانگی نظیر دستگاه تصفیه آب با روش اسمز معکوس و دستگاه آب شیرین کن فیلتراسیون قابل نصب می باشد. فروشگاه اینترنتی گوارنوش عرضه کننده انواع شیر ظرفشویی اهرمی و ستاره ای با بهترین و قوی ترین برندها می باشد. برای خرید انواع شیر برداشت به قسمت فروشگاه مراجعه کنید.

شیر ظرفشویی اهرمی
از معیارهای داشتن یک آشپزخانه لوکس و مدرن، نصب یک شیر سینک ظرفشویی بهداشتی زیبا، منحصر به فرد و با کیفیت می باشد. شیر ظرفشویی فوق از آلیاژ خالص تهیه شده است و پس از گذشت مدت زمان طولانی کیفیت و کارایی خود را از دست نمی دهد. شیر اهرمی فوق در رنگ های طلایی و کروم توسط فروشگاه انیترنتی گوارنوش عرضه می گردد.

»خرید شیر اهرمی با مغزی بزرگ

انواع شیر برداشت تصفیه آب خانگی:
شیرهای برداشت ظرفشویی دو دسته هستند: شیر برداشت تصفیه آب با دسته اهرمی و شیر برداشت تصفیه آب با دسته ستاره ای، شیرهای برداشت باید از آلیاژ خالص و بی خطر ساخته شده باشند چرا که استفاده  از آلیاژ سرب در ساخت آن ها، کیفیت و ماندگاری را کاهش می دهد. ظاهر شیرهای برداشت متفاوت می باشد اما از نظر عملکرد و کارایی با یکدیگر یکسان هستند. از مشخصه های کیفیت شیرهای برداشت، کیفیت و میزان آلیاژ به کار رفته در آن ها می باشد، هرچه شیر برداشت سنگین تر باشد، نشان از کیفیت بالاتر شیر اهرمی است.

فروشگاه گوارنوش سعی دارد که برای کسب رضایت مشتریان خود، محصولاتی با کیفیت و با بهترین و معتبرترین برندها در اختیارشان قرار بدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی بهمراه بهترین و معتبرترین شیرآلات بهداشتی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۰۱۵۳۲۶۵۶۴
۰۹۱۲۹۵۹۷۱۷۹
در صفحات اجتماعی همراه ما باشید:

اینستاگرام
کانال تلگرام

خرید شیر ظرفشویی اهرمی تصفیه آب خانگی طلایی
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان